torsdag 12 juni 2008

Nu slår jag mig själv i rekord tror jag....men bäst att passa på när lust å tid finnes läs (regn å kallt)...:))
Satt just och tittade på mitt favoritprogram Design: Simon&Tomas även om de inte inreder i min stil så gör de ett jädrans bra jobb..blir alltid så bra, så är de så söta i tv tycker jag...*ler*
Jag hade tur som hann då jag fixat naglar till studentbal imorgon å hann precis bli klar till programmet började. Naglarna blev superfina å tösabiten blev jättenöjd..vilken tur sååå skönt. Sen måste jag bara visa denna söta lilla hätta som jag hittade till min systerdotter lilla Nora, är den inte Retro så säg. Jag tror Nora gillar den skarpt då hon haft den nästan varje dag sen hon fick den...ni må tro att jag är en stolt moster..

Undrar just om vädret kommer att fortsätta vara såhär över Midsommar? Hmm....näe det får vi väl inte hoppas. Jag skall ju åka till Öland, fly hemmet helt enkelt för en mini semester med en väninna då vill vi nog ha lite sol...Faktiskt..men det är väl ingen idé att oroa sig än, det kan ju ändra sig många gånger än innan prognosen är klar...:) Hur det än blir är det skönt att få komma bort en sväng känner jag...bort från krav å stress å bara njuta!

Ha det gott vänner....Kram Kat

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Visst är de ett härligt par Simon&Tomas. T o m maken kunde inte låta bli att faschineras.

Kram Maud

Elisa Day sa...

jo kan kanske borde ha pussat grodan? ;) nåja han sitter ju på min balkong nu, så han är inte långt borta! Gillar också Simon och Tomas, tyvärr glömmer jag bort att se dom. Speciellt Simon gillar jag, han är så hur ska man säga excentrisk på ett charmig sätt :) Ha en trevlig helg

Annika i Gamla Stan sa...

Hej hopp tjejen!

Ha en skön helg, imponerades av stolen, tänk vad du kan! Mitt nya projekt är att avveckla torpet och skaffa en kolonistuga inom SL avstånd, har ställt mej i miljoner köer, på Söder vid Tanto är väntetiden 10-15 år, men hoppas på en vid Flatenbadet kanske till nästa år!

Annika

Anonym sa...

Noras lilla hätta är jättesöt!(hade hon inte den på bloggträffen?) Ville ha en sån till min dotter när hon var liten med men det blev aldrig så, de växer ju så fort.Här har det faktiskt haglat idag!!Men jag hoppas verkligen att midsommar blir fint och att du får det trevligt på Öland. Kram Katta

Lily of the valley sa...

Jag gillar dem också, helst Simon.
Glömmer tyvärr vilken dag det är så jag missar dem för det mesta.

Jättesöt hätta lilla Nora har :D

Ha en härlig helg
Kram Lily