torsdag 19 juni 2008



Glad Midsommar Allihopa!

Om några timmar åker jag iväg mot Öland, det skall bli så skönt å vädret kan ju faktiskt bli riktigt bra.

Jag hoppas alla får en skön helg och om Ni som jag skall ut och åka tar det lugnt i trafiken. Denna bild har jag hittat på Martha Stewart och även om den är från USA så tror jag nog att det ser ut såhär på många ställen i vårt avlånga land imorgon eller hur??


När man väl kylt det man skall bjuda, så ser det säkert sen ut såhär....

Visst ser det väl fräscht och inbjudande ut!!

Ha nu en riktigt Skön Midsommar Helg och Ta hand om varandra!!

Kram kat


4 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Ha en riktigt härlig och skön midsommar

kram Lily

Elisa Day sa...

Låter härligt med Öland! Hoppas du får en riktigt trevlig och mysig midsommar! Kramar

Anonym sa...

Vad törstig jag blir när jag ser det där.Hoppas du haft en trevlig midsommar, kram Katta

Glitter och Marsipan sa...

Hejsan.Hade du det bra på Öland?
Vi hade fifint.Var på norra udden,där brukar det vara bra väder,så även denna gång.Men det går ju alldeles för fort.
kram anette