fredag 27 juni 2008


Efter Solsken kommer Regn.....eller hur säger man nu?

Ja efter midsommar har det inte varit så bra här hemma...jag är sjuk!! Min mage är i rejält olag med mig å jag har varit hos doktorn och får tabletter hmm, är det för att det är semester snart eller...!! Nåväl, jag hoppas det snart blir bättre.. imorgon skall jag på storaktion hade jag tänkt mig men vi får nog allt vänta å se vad magen säger om den saken....jag kan ivarje fall njuta av solen....Här kommer lite bilder från Borgholms Slottsruin som jag hann besöka under min Ölandsvistelse visst är det vackert...


Ja kan inte låta bli denna sista bild som visar när Skruttan för första gången skall hälsa på en ko...hon var kaxig till en början ska ni veta...men på denna bilden vill hon gärna göra en moonwalk bakåt..hahaha..det är min väninna som har äran att presentera de för varandra...

Ha en trevlig helg allihopa

kram kat

13 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!

Ha en underbar sommar själv...hoppas att magen blir bra...det är inte kul när den krånglar.

Ja, visst är slottsruinen vacker...ska själv till öland i slutet av min semester. Ett besök till Källa ödekyrka kan jag oxå rekomendera...det är magiskkt!

KRAM
Hanna

Gårdsromantik sa...

Men vilken fjompa...kossan ser ju lika snäll ut som mamma Mu!

Hoppas magen lugnar ned sig så du kan göra mycket fynd på auktionen.

Kram Maud

Elaine sa...

Vad tråkigt att du inte är helt i form. Hoppas det går över snabbt så du kan ha det alldeles härligt på auktionen.
Har varit en gång i ruinen men då skulle det vara konsert på kvällen och hela härligheten var fylld med scen, högtalare och diverse teknik...... Men det är en vacker plats.
Ha en fin helg!
Klem!

Glitter och Marsipan sa...

Ja,man är nog inte så kaxig när man träffar på en ko,skulle jag tro.
Men vilken otur,sjuka på Ölandsresan.
Fina och annorlunda bilder du har tagit på slottsruinen.
Ha det gott och krya på dej.
kram Anette

Ann-Catrin sa...

Hej kat!
Inget roligt med magen.. den påverkar en så otroligt mycket!
har nämligen själv ont idag.. en mage som krånglar på ett annat sätt..hmm!
men så vackra bilder från Öland.. härligt att få se och drömma sig bort!

Stor lycka på auktionen... första andra tredje... sålt till kat!
Kramar A-C

Anonym sa...

Men hur är det med dej och din mage? Hoppas det inte är nåt allvarligt utan att du blir bra snart.Vackra bilder på slottsruinen. Jag förstår att lilla skruttan backar när hon möter kossan, tycker själv de är lite småläskiga kor.Ha det så kul på auktionen och lycka till där, kram Katta

Lily of the valley sa...

Härliga bilder från ruinen! Där är så vackert :D

Har en liten sak till dig :D

Ha de gott
kram Lily

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Fina bilder från slottsruinen!
Trist att magen krånglar! Det gör min också men inte så illa!
Hoppas du blir bra snart och får en skön semester!
Ha det gott!
kram
nina

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Grindelunda sa...

Nu får jag sommarminnen från när jag var tonåring och besökte Borgholmsslottsruin.
Men det var länge,länge sedan.

Må så gott.
Kram från Gunilla

Anonym sa...

Hejsan!
Tråkigt att höra att din mage krånglar, hoppas du mår bättre.
Fina bilder du tagit!
Härlig bild den sista av ko mötet, ha ha.
ha en fin början på veckan1
Kram bodil.

Mjuka sa...

Hoppas magen blir bättre!!!Så att du blir bra till semestern. Ha en skön måndag
kram Malin

Nygammalt sa...

Hej!
Hoppas magen din är bättre nu så att du hinner njuta av alla underbara saker man kan göra istället för ha magont...

Jättefina bilder du visar, har aldrig varit där själv så tack för att jag fick "följa med".

Skön bild på Skruttan och kossan. =)

Kram.