onsdag 11 juni 2008

Nu var jag minsann snabb med nytt inlägg, bäst att passa på nu när det är regn tyckte jag... hahaha...Kommer Ni ihåg stolarna jag plockade hem från återvinningen? Jag har lyckats få klar en av stolarna ivarje fall..så här såg stolen ut innan jag tog tag i den för lite upppurrning, lite lagom tråkig sådär, tycker jag...


Å nu ser den ut såhär, visst blev den fin?! Jag är själv mycket nöjd med den. Å så är den så skön att sitta i å det tycker ju alla djuren också förstås.....har dammsugit dynan trilioner gånger redan...snart dax för tvätt, för jag fixade dynan så den är lätt att ta av*ler*ibland måste man tänka smart *ler*


Nu får vi se hur länge det regnar kanske det blir ett nytt inlägg redan imorgon, en bild från mitt bygge kanske....så ni får se hur långt (eller kort) bit vi har kommit där. Nåväl, nu är det dax att gå och sussa för mig. Imorgon kväll har jag lovat att fixa en väninnas dotters naglar, som skall på avslutningsbal på fredag och vill vara lite fin...Ha det gott vänner...//kram kat

7 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Vad ska man säga Kat!
du har gjort en makover utan dess like.. tänk vad den stlen fick ett nytt liv... helt fantastiskt!

Och perfekt med avtagbar klädsel.. det har jag överallt här hemma.. ett måste med både ungar och hundar!!

Vilket mysigt kort på dig och din kompis.. den måste du förstoar upp och sätta i ram på väggen tycker jag!!

Stor kram till dig från mig!
Ann-Catrin

Ann-Catrin sa...

stln... nej stolen ska det stå och inget annat!!

och förstoar ska vara förstorar.. får nog gå och lägga mig nu... tror jag!!

Elisa Day sa...

Vad fin stolen blev!! Verkligen snygg! Du är duktig som kan fixa sånt där. Ha det så bra! Kram

Anonym sa...

Hallå min namne! Du det var inte lite snygg den blev stolen. Verkligen snyggt gjort! Kul att se bilden på dej med i förra inlägget. Är det din son? Ha det så bra, kram Katta

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken underbar stol!!! Så himla fin den blev - vad duktig du är! Sagolik!!!

Jes

Lily of the valley sa...

Wow! Va fin den blev! Så duktig du är! Visst är det kul att måla och dona :D

Ha de gott
kram Lily

Grindelunda sa...

Åh så vacker stolen blev.
Tusen tack för kommentaren om talet :)

Ja, visst är väderleksrapporterna häftiga. Kul med lite kuriosa.

Trevligt att se vem du är förresten :)

Må så gott!
Kram Gunilla