söndag 27 april 2008

Godmorgon!!
Igår var jag och syrran på Bakluckeloppis, och försökte bli av med en hel del prylar som Ni kan se.... Vi gjorde väl ingen storvinst direkt då det inte strömmade till så mycket folk som jag hade velat och hoppats men lite pengar i börsen blev det allt. Här sitter syster yster framför vårt bord....

Märkligt nog var det flera stycken som kom och la ett bud på lilla Nora, meeen hon var då inte till salu ...Not for a Billion...som syrran sa!!

Hon är så sööt min lilla systerdotter hon skrattar så gott å det är så härligt, Skruttan 2...

Syster Yster gjorde faktiskt en hel del fynd, en jättesöt spegel ala 40 tal som viks ut för 40 kronor, samt 3 st upplägningsfat från Gusvavsberg lite spruckna men jättefina för 10 kronor för alla 3...helt otroligt. Själv var jag ståndaktig..mmm nja, jag köpte faktiskt nyakläder till Nora som såldes i ett stånd direktimporterade från USA...Rosa förstås 20 kronor per set...och ett fusklapptäcke till barnsäng för 20 kronor som jag skall göra om till kuddvar tänkte jag mig.

Nu skall jag gå ut med Skruttan, sen blir det en resa till Jula för färginköp så jag kan måla mina stolpar till armeringsgärnen samt en fotpall till min däckstol som jag köpte där förra året.

Ha en bra dag vänner!!

3 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Kul med bakluckeloppis! Det var jag också igår fast bara som besökare, fyndade lite småting :D
Söt liten Nora!
Ha en skön söndag!
kram
nina

Elaine sa...

Låter som om ni hade en strålande dag, till trots för att det inte blev storvinst.....
Själv har jag inte varit på loppis på länge.
Jag har också målarplaner. Ska gå över några verandamöbler med målarpenseln. Det är så varmt och skönt att jag måste få i ordning så det blir fint att sitta ute.
Ha det så bra!
Klem!

Glitter och Marsipan sa...

Jag önskar att jag varit på er bakluckeloppis,det är så kul.
Roligt att fynda fina barnkläder.
Ha en skön dag
/Anette