onsdag 2 april 2008


Idag var vi iväg och handlade skor..Sonen skulle iväg för att jobba extra på en konferensanläggning och behövde köpa sig ett par svarta snyggskor, så vi drog iväg till det billiga skovaruhuset. Sonen hittade 2 par skor och var snabbt nöjd, hoppas bara han inte får problem nu under kvällen, det är ju inte det lättaste att springa 5 timmar i nya skor eller hur?! Vi får hoppas det går bra för honom....

Ja, visst hittade jag också ett par skor trodde Ni något annat...hahaha Ja, jag är skogalen det står jag för fast jag tycker det är så mycket roligare att hitta något billigt som ändå har "det" Ni vet...så jag köpte dessa små raringar JÄTTEBILLIGT....så det skall bli ett nöje att få använda dem i vår, som vanligt gör inte bilden rättvisa men söta är de jag lovar. Go kväll..katarina

8 kommentarer:

Lisas torp sa...

Så fin du blir i de röda skorna! Jätteläckra var de!!

Ha det gott i vårsolen!

Kram

Lisa

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Jättesnygga, min dotter får inte se,hon har skomani...
Kram Irene

Lily of the valley sa...

Vilka fräsiga skor :D
Jätteläckra!
Ha det gott
Kram Lily

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Kul att du hittade till mig.
Snygga skor du har hittat.
Du har några söta små djur på höger sida, en katt och är det en vovve också? Supersöta..
Ha en skön torsdag
Kram Liselotte

Anonym sa...

Vilka superfina skor, läckert röda!

Kram
Gunilla

Designe sa...

Vilka superfina skor du hittat! :) Kram

Elisa Day sa...

Vilka läckra skor! :)Din yoga med att sätta sig i skogen och andas låter underbar! Jag tränar yoga och sen vill jag gärna sitta vid havet om det är möjligt! Kram

Ann-Catrin sa...

Hej vännen!!
äntligen kunde jag skriva en kommentar hos dig..skulle skriva förut när du var sjuk... då gick det inte alls!!
märker du är piggare nu...nya dojjor.. vilka fräsiga saker.. själv är jag urdålig på att just köpa nya skor..
Ha det bäst!!
STOR KRAM
A-C