söndag 1 februari 2009



Hej alla vänner!!

Nu är det dax att packa väskan i veckan drar jag mot något varmare breddgrader...gudskelov!!!

Efter en vecka med en uppryckning....
Har varit och tränat 2ggr och klappar mig själv på axeln :-)) så slutade det med lite dålig hälsa...halsont och lite feber, livrädd att bli sjuk nu precis innan jag åker..så känns det ganska bra idag igen. Tränade komigång gympa och HataYoga som var riktigt roligt faktiskt...så jag hoppas jag har träningshumöret uppe när jag kommer hem igen. Nu tänkte jag visa lite bilder från mitt vardagsrum, prinsen gjorde mig ju ett skåp innan han for och såhär blev det. Nåväl, tänkte skaffa mig en lite nättare tv att ha på skåpet faktiskt :-)Men denna får duga sålänge...sen fixade jag till ett bord som jag haft i min lilla gäststuga tidigare å ser ni hur tjusiga mina vita träskor blev efter ett litet decoupage pysslande...tänk vad man kan få till det va :-)) Ja, uppmärksamma kan även se att jag gick på med penseln även på högtalarna, vetetusan om det går och lyssna genom dessa men det får bli en senare fråga.......!!!!
Fick en fin tomelilla fåtölj av en snäll karl på min arbetsplats som jag kånkade hem...eller snarare försökte kånka hem...(fick lov att flirta lite med grannen) de eeee sååå bra med snälla grannar!!! Så jag kunde plocka bort min ena soffa och ha fåtöljen där istället. Det blev så luftigt och fint å nu kan jag bara vända den för att sen kunna sitta framför spisen och njuta när det sprakar och ger en så härlig värme men en god bok i knäet. Husdjuren tycker också det är mysigt nu, jag har lagt ett gammalt täcke på soffkanten som är välbesökt av både katter och hund här är det lilla Agnes som sussar sött...






Ja, jag kommer då inte hinna med något mer inlägg denna veckan så ha det gott alla vänner så hörs vi när jag kommer hem igen....

KRAM Kat

5 kommentarer:

Elisa Day sa...

hoppas du får en riktigt skön semester! Kram

Jenny Oak Fae sa...

Kul att du också gillade den där lilla filmen...minns inte vart jag hittade den dock, men fin är den!

FINA bilder du visar..!

Ha det riktigt GOTT på Kreta!!!

KRAM, Jenny

<3

Lisas torp sa...

Så fint du fått det!

Ha en jätteskön och säkert välbehövlig semester!

Kram
Lisa

H A N N A S - F O R M sa...

Så fint skåp...och det var ju super med fåtöljen, har en liknande jag oxå!

Ha nu en underbar vecka, så skönt att få åka dit...

STOR KRAM
Hanna

Katta sa...

vilket shysst skåp prinsen gjorde till dej.Och vad gosigt kissen ser ut att ha det där.Hoppas du har det toppen på Kreta, kram Katta