torsdag 22 januari 2009

Nu e det klart!!
Jag reser till Kreta om någon vecka...helt otroligt. Det skall bli så skönt, även om det inte är högsommarvärme så håller det i varje fall ca 17 grader. Ja, så varmt kan det ju faktiskt vara även här om sommaren så jag tänker då inte klaga. Hade ju en önskan om att får resa över julen som inte gick i lås...men nu har det gjort det och jag är glaaad. Prinsen är redan där och skall ta hand om mig hela veckan. Kan inte riktigt tro det är sant...inte heller att jag sålde min bil idag...herregud min lilla pärla. Nåväl, den får nu vara någon annans pärla ett tag. Igår fixade jag till mitt tv-skåp som prinsen gjorde innan han for hem till Kreta. Det blev så fint, jag skall visa bilden inom kort men här först en härlig bild från Kreta....Å vad jag längtar. Trevlig helg önskar jag Er med Varmaste kramen till Er alla...



7 kommentarer:

kardemumma sa...

Men lyllo dig!Den här tiden är helt ljuvligt att komma iväg.Jag åker själv den 20:e februari.
Kramar C

lottens vita och gröna sa...

ohhh vad härligt för dig, kreta är ljuvligt har faktiskt varit där hela tre gånger, hoppas du får en alldeles underbar resa! varmkram lotten

Elisa Day sa...

Vad härligt att du ska iväg till Kreta! Hoppas du får det riktigt underbart med din prins! Kramar

Penseldraget sa...

hej

tack så jätte mycke för besöket och berömmet =)
ha en skön helg
kram pia

Katta sa...

Vad roligt!!! Hoppas du får det helr underbart där.Tycker 17 grader låter helt fantastiskt mot vad vi har här nu.Ha det så bra med din prins, kram Katta

Vit Gladiolus sa...

Åhhh vad kul med Kreta, där har vi åxå varit. I Chania, Katostalos!!
Kraaaaam

HAGENS VITA VARDAG sa...

Vilken härlig blogg jag hamnat hos! Vad glad jag blir, varm och hjärtlig och lite "spridda skurar" Livet är ju dessvärre lite av en berg och dalbana.
Ha en jätteskön resa till Greece och till ditt "hjärta" som vad jag försår befinner sig där nu!
Kram Anna