fredag 13 februari 2009


Jaha, så var man då hemma igen...Tänk så fort tiden går när man har roligt :-)) Vädret var ungefär som jag tänkt mig lite sol, lite regn å en jädrans blåst. Men det är ju vinter där precis som här såååå det hade jag räknat med men ca 17-18 grader varmt är ju inte helt fel ändå när man skall runt å shoppa, å en hel del shoppande blev det. Åt en hel del gott å gjorde lite annat skoj också...:-)) Så när jag kom hem så var det bara att sätta igång med storstädning, kanske inte precis vad jag tänkt mig men har man en 19 åring i huset så får man väl räkna med att det gått lite halvvilt till kanske :-( mmm, som sagt. Jag frågade sonen varför de inte städat efter sig, till svar fick jag.....-Men jag har ju städat, ser du väl!!!!! Pang, pang dunk dunk i väggen...!!!! Vad betyder det? Kan någon översätta??
Möttes av ett tråkigt besked igår....som jag får återkomma till senare, så helgen min går i grubbleriernas tecken, tänk att när man mår som bäst får man sig en känga va?! Men denna helgen tror jag nog jag svär mest, orkar banne mig inte vara ledsen mer.
Tänkte jag skulle lägga in några bilder från min vistelse, men jag får då inte till tekniken idag så det får bli vid annat tillfälle.

Ha nu en förbannat trevlig helg vänner ;-))
Kram kram
















9 kommentarer:

Katta sa...

Men va fan, vad det svänger livet i berg och dalar. Kan vanligt folk inte bara få vara nöjda och glada.Skönt att du hade en bra vecka i Grekland med dej i bagaget hem i allafall. Rolig son du har, undrar hur det såg ut innan han städade.Vad det än är för tråkigt som hänt så önskar jag dig en hjärtligt fin helg, kram Katta

Lisas torp sa...

Tackar för titten hos mej och önskar dej en härlig alla-hjärtans-dag1 Hoppas också att det lägger sej....irritationen alltså!

Kramar
Lisa

Ann-Catrin sa...

Hej Kat!!

ja jag träffade ju din gulliga syrra igår.. hon är ju så proffsig hon!!
Kul att brödet smakade...!!

Kreta.. ohh vad härligt det lät... åker faktiskt också dit fast inte förrän i april, att lämna hemmet till en nittonåring..jadu jag vet hur det är... hmm

Dalarö är vi ofta på.... nu har vi inte båten kvar tyvärr men vi har våra smultronställen...

KRAAAM
Ann-Catrin

Lily of the valley sa...

Vad härligt du har haft det :D

Jag skulle gärna vilja ha svar på varför man får sig en känga när man mår som bäst?
Jag vägrar att "må dåligt" mer :D
Ha de gott
Kram Lily

Penseldraget sa...

hej
tack snälla du...blir så glad =)
ja du livet har med sig en del överaskningar av båda sorter...hoppas de ordnar sig för dig...
alla hjärtans kramar
pia

Lallis - liv och leverne sa...

Vad skönt att få åka iväg lite och mindre kul med tråkiga besked.

Kul att du hittade in till mig. Jag kommer gärna tillbaka hit också flera gånger. Ha en fin alla hjärtans dag.
Kram Lallis

Sjabbig men chic sa...

Hej!
Tack för att du lämnade en gullig kommentar hos mig. Jag har suttit och läst din blogg ett tag och bestämt mig för att jag gärna länkar till dig om det är okej. Det låter som om du har haft en bra vecka. men det är förjäkligt att man alltid ska få ett knytnävsslag i magen precis när man tycker att nu kanske...
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det är något som ordnar sig för dig.
Jag hoppas också att du besöker mig fler gånger.

Kram Lisa

Nina sa...

Visst är det j-la tråkigt med livets nycker.. man får blicka framåt helt enkelt hur svårt det än kan vara i bland. Det är så lätt att fastna i ältandet (iallafall jag gör gärna det .)

min bil har pajat och har verkligen inte råd att laga eländet..Så nu undrar jag vad som kommer härnäst??? Någon tand? Tvättmaskin eller annat kostsamt...
Skönt att få gnälla av sig !


kramar i mängder/nina

kardemumma sa...

Härligt att du hade en bra resa!
Här har det bara kallt!!!
Kramar C