onsdag 18 februari 2009


Idag är det min födelsedag..egentligen ingenting att fira men jag fyller ju sådär halvjämnt så jag beslutade mig för att nu får det vara nog, jag vill inte fylla år mer nu...vad och hur gör man då?Dagen till ära vaknade jag med .......huvudvärk!!!!!
Det är ju inte sant...men jag hoppas den försvinner vad dagen lider.
Till helgen blir det kalas har bjudit in familj och vänner för att tillsammans ha en trevlig kväll med smått och gott samt lite Singstar...det blir nog roligt värre det. Som min vännina sa -Dax för lite falsksång igen då, alltid roar det någon...
Absolut säger jag :-)
Så alla mina bloggvänner här bjuds på tårta idag....
Kram kram

9 kommentarer:

Fröken Eko sa...

Grattis på födelsedagen!

/F

Sjabbig men chic sa...

Jättegrattis till dig! Det är klart att huvudvärken ska försvinna och du ska ha en superdag!

Kram Lisa

Elisa Day sa...

hmm meddelandet försvann, provar igen. Grattis på födelsedagen! Tack för tårtbiten! Kram

Lily of the valley sa...

STORT GRATTIS!:D
Tack för tårtan!
Kram Lily

Ann-Sofi sa...

Grattis i Efterskott!!! :) ja jag börjar känna lite smått panik av att fylla år... i april är det dags igen! huvaliiga!!! tihi

Glitter och Marsipan sa...

Hej Kathy.
Stort grattis på födelsedagen i efterskott.
Hoppas det blev mycket tårta och skönsång:)
Ha en fin helg
kram Anette

syster doris sa...

Va glad jag blev för din kommentar!! TACK! Nu skall jag kolla in din blogg ordentlig..
Kram o trevlig helg!

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis i efterskott!!:)
Kram Lallis

Nina sa...

Åhhh GRATTIS i efterskott ! Hoppas du hade en härlig helg med nära och kära !
Nu ska jag smaka tårta det lilla som finns kvar....