söndag 15 februari 2009





Hoppas Ni alla hade en trevlig dag igår med nära och kära!!...
Min gick i slöhetens tecken ;-)
Fick inget riktigt gjort och kände mig inte fokuserad vad jag än tog mig för....men å andra sidan satte jag igång att tvätta en hel del å då behöver man ju iof inte vara särskild fokuserad eller hur?!....Kände mig ensam och övergiven....då prinsen är kvar på Kreta och sönerna ej hemma, men som jag sa till prinsen när han beklagade sig över att han inte visste det var Alla hjärtans dag härhemma. -"Men du honey, jag har firat denna dag ensam så många år så nog skall jag klara detta året med dont worry". Fast jag erkänner det var inte kul, när man har någon man tycker om så långt bort.

Men så fick jag ett meddelande av en av sönerna som önskade mig en bra dag och att han älskade mig, (kan det vara för att han kände lite ånger måntro)hahahahahaha...Jag är nöjd och glad för det, alltså meddelandet.

Satt nu på morgonen och tittade på Tv4 och morgontv, om en man som efter 23 år som munk i katolska kyrkan lämnade sitt kall för kärleken nu är han gift och har 2 barn.
Sååååå romantiskt och gripande faktiskt för det var inget lätt beslut vad jag förstår. Ja, jag har ju äntligen lämnat mitt liv som ensam, utsliten, fattig, ensamstående mamma..dels för att barnen ju är så stora=klarar sig själva=behöver inte sin mamma längre=vad göra=känslomässigstorm=tahandomsigsjälv=öppnasig=träffanågon=herregudvadgöra=klararjagdethär=datar=blikär=relation Ja ni förstår säkert vad jag menar...:-) nästa helg kommer prinsen tillbaka, så vi får väl se vad som händer efter detta...Visar lite härliga ljus som lite boosting nu i vinterkylan, vem skulle inte vilja ha huset fullt av dessa säkert väldoftande vackra..
Nu skall jag ta mig en promenad med Skruttan.
En riktigt skön söndag önskar jag er...

Kram Kat

9 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Men det var väl ett jättegulligt SMS från ena sonen!
Hoppas att du får en kanondag nu!

Kram Lisa

Vit Gladiolus sa...

Men stackare där!!! Varför var inte du med på Kreta???? Skulle jag ha varit!! Visste han inte att det var Alla-Hjärtans dag??
Varning!
:)
Stooor kram från mig till dig

Katta sa...

Men du, visst förstår jag att det måste känts trist att sitta ensam på allahjärtansdagen men nu är den trots allt över för denna gången. Och glöm inte att du faktiskt är förunnad att ha hela tre prinsar!!! Skönt att prinsen från Kreta snart kommer tillbaka. Härliga ljus du visar med. Stor kram Katta

Elisa Day sa...

Hej vännen! Välkommen hem. Du och prinsen får fira när han kommer hem igen. Satt också själv den dagen, men jag har ju ingen prins ;) Förutom en fyrbent sådan då. Såna där ljus skulle inte vara dumt. Kram

Lilla huset på prärien sa...

Ah men snart kommer kärleken HEM igen och då har han säkert med sig någonting riktigt fint till dig :) Och sönerna var ju gulliga som tänkte på dig också!

Önskar dig en riktigt skön vecka!

K R A M

Ann-Sofi sa...

Hej!
vilken tur att han snart kommer till fig slipper du vara själv han har sääkert med sig någon fin alla hjärtansdags överaskning till dig.
Mvh Ann-sofi.

A home far away sa...

Härligt att få såna fina meddelanden från barnen sina:-

Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

Lisas torp sa...

Så skönt det låter med en slö helg - sånt behöver man!

Så jättevackra saker du visar!
TACK för goa kommentaren hos mej!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Grattis på födelsedan!!!!Kram Syster yster!!