måndag 3 november 2008


Hej igen!!!!


Ja, det har varit en lång vila då sonen plockade med sig datorn under höstlovet å när han väl kom hem med allt igen..så FUNGERADE DET EJ....mycket märkligt!! Jag har nu heela helgen fått höra ett tjatter i mina öron så fort jag varit hemma!!! Som typ -Jag mååår sååå dåligt jag är som en knarkare utan knark förstår du väl morsan....!!!ÅÅÅÅÅ dessa tonåringar...Jag är då ingen datorhaj, den saken är helt klar. Så idag skall det visst ringas supportrar och internetleverantörer osv osv....Vi får väl se om skrället hoppar igång med routrar och nätverk å ja gud vet vad, jag betalar och ser glad ut men som sagt kunskapen är 0 :-)) Nåväl, hoppas ni haft en riktigt skön AllHelgonahelg, själv var jag faktiskt på skogskyrkogården och vandrade i lördags så vackert med alla ljusen tända överallt, ja jag tände också ett ljus för mina avlidna släktingar och vänner. Sen har det mest varit farande hit och dit känns det som, ja igår var jag och köpte mig en ny dammsugare inte blev det den jag önskade för det visade sig ju att den inte riktigt höll måttet för mina behov...Ärligt talat blev det bara en liten röd/silver färgad sak som jag hoppas fungerar hemma hos mig...Ingen snygg design alltså..suck...Ikväll skall det bli tjejkväll med Eikkala och syster skall binda kransar skall bli så skoj....

Ha det gott Vänner så hörs vi snart igen..Kram Kat

ps. bilden är från Martha Stewart å apropå det, hur kul kan kvinnan ha va, brädad av en 28-årig svenska ...ackackackack...

6 kommentarer:

Mjuka sa...

Binda kransar låter kul!! Jag behöver lära mig!! Hoppas att det ordnar sig med datorn.
kram M

Jenny Oak Fae sa...

Förkylning låter inte heller kul..!

KRAM & krya på dig!

/Jenny

<3

Annika i Gamla Stan sa...

Men halloj där...härligt med skogskyrkogården, det är en sån vacker och värdig viloplats, har en nära vän som är begravd där så jag besöker platsen ibland. Kya på dej vännen, vi ses snart.

A

me and alice sa...

Hej Kat!
Synd på datorn!! Hoppas det löser sig. Jag är också helt kass på datorer eller elektronik överhuvudtaget...*fniss*
Ja visst är skogskyrkogården vacker...
Hoppas ni får kul när ni ska binda kransar...
Kramis Susanne

Katta sa...

Visst är det jobbigt med datakrångel när man inget fattar själv. Som tur är kan ju min sambo det mesta men själv känner jag mig helt hjälplös när det inte funkar. I helgen var vi på norra kyrkogården (bor vid den) men har alla begravda i norrland. Låter kanske konstigt men vi tar en promenad där i bland bara för att det är så vackert.trevligt med kransbinderiet.Ha en bra vecka, kram Katta

Chubby Chieque sa...

Hej,

Tittar in förbi... Nice blog!

Ha en skön kväll.