söndag 30 november 2008

Ja så var det söndag igen, veckan rinner iväg...tycker jag å inte har jag hunnit med det jag tänkt mig heller. Men jag gjorde ändå en moss krans i stjärnform även det en idé jag snott från syrran. Blev jättefin, måste visa den någon dag, nu är det så mörkt så jag kan inte ta nån bild.
Ja så idag åkte jag och Prinsen på Julmarknad, tänkte jag skulle få lite julinspiration men den varan var det dåligt med på den julmarknaden. Det blev en flaska alkoholfri äppelglögg annars nada inget kul eller spännande alls att titta på så synd. Men det var kul att få visa prinsen lite om hur det kunde vara på en svensk julmarknad.
På fredag skall jag iväg på julbord med jobbet, lite god mat förhoppningsvis och lite show, Linda Bengtzing uppträder och jag hoppas det blir trevligt med lite drag under galoscherna..;-))

Efter julmarknad å fika lämnade jag prinsen för idag så sprang jag in och shoppade lite å kan ni tänka Er...utsidan av mitt hem är med i Expressens Leva & Bo idag...så roligt så jag nästan började hoppa i butiken...Jättekul syrran..:-))
Måste bara få visa ....

Visst är det väl fint :-))

Ha en skön vecka vänner, jag kommer nog hoppa ett litet tag och vara barnsligt förtjust men det är väl ok va?!
Kram Kat..

11 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Visst går tiden fort!
Vad kul att det var hemma hos dig! När jag såg det tyckte jag att det var som en dröm! Superfint! Din katt är bara så fin. Jag brukar köpa L & B varje vecka, har gjort det sen den första. Vilken utveckling...man märker att det blir mer o mer intresse för hem o trädgård! Det är kul för då blir det mer att välja på ute på marknaden (fär jag hoppas) Urvalet för "vanligt" folk är inte så stort.
Ha det gott
Kram Lily

Elisa Day sa...

Ja det är helt ok att du hoppar omkring och är barnsligt förtjust! Jättefint ser det ut. Julbordet låter spännande värre. Hoppas du får kul! Kram

Jenny Oak Fae sa...

Vad roligt med bilden i tidningen...GRATTIS!

: )

Ha det GOTT!Tack snälla du för din kommentar..!

Kram, Jenny

<3

me and alice sa...

Åh nej! Visste att det var något jag glömt! Jädrans också...*fniss*
Läste ju hos Anna att du skulle vara med.
Ska kolla om någon god granne köpte den...
Ha en bra vecka!!
Kram Susanne

H A N N A S - F O R M sa...

Hej Kat!

Så mycket fint du pysslat..gillar verkligen både smällkaramller, siffror och kottmobilen. Vad roligt at dit hus var med, såg så fint ut!

Ha det gott!
KRAM
Hanna

Vit Gladiolus sa...

Åhh den tidningen skulle jag vilja ha undra om de har den kvar någonstans...hoppas att ni får trevligt på fredag!! Ikväll ska jag och min kompis och våra mammor på Sissel Kyrkjebös julkonsert!! Ska bli kul!
Kram på dig!

Kullan Pullan sa...

Grattis,vad kul att få en liten egotripp. Kottmobilen är ju helmysig!
Kram P

Lilla Blanka sa...

Hej Kat!

Åh vad kul att ditt hem var med i tidningen - grattis!

Julmarknader är ju såå mysiga, hoppas hinna in på en på lördag :)

Kram
Mia

Lilla Blanka sa...

Hej Kat!

Åh vad kul att ditt hem var med i tidningen - grattis!

Julmarknader är ju såå mysiga, hoppas hinna in på en på lördag :)

Kram
Mia

Ann-Sofi sa...

titta in till min blogg där finns något till dig(:

Katta sa...

Men å vad synd att jag missade det. Ser fint ut på bilden du visar i allafall.Är den söta katten din? Hoppa och var barnsligt förtjust du och ha en bra andra advent, kram Katta