måndag 17 november 2008


ÅÅÅ, nu har snön kommit här hos mig...vet inte om jag skall skratta eller gråta men slasket är dock borta vilket jag är mycket nöjd med. Jaa, jag har inte fått igång mitt internet än...suck...men så fort jag har det så skall jag visa Er lite av vad jag pysslat med hemmavid....lite julmobilpysslande, lite syarbete, lite köpt osv osv...

Igår hade jag hjälp av prinsen därhemma, så nu har jag fått fixat lite ytterbelysning, såååå skönt att kunna se när man kommer hem i mörkret.

För övrigt måste jag skryta lite över mig själv för jag har varit sååå duktig i helgen, både lördag och söndag har jag ....håll i Er....varit ute och sprungit..!!! Känner ni hur mallig jag är nu va?! :-)) Ja, det var inte så långt, men, jag sprang ivarje fall jag är inte så speciellt förtjust i fenomenet springa men jag trotsade känslan och gjorde det ändå så jag är stolt. Sen får vi se hur länge det håller...:-)) med dethäringa springandet...ikväll blir det en prommis iallafall...


Ha en skön vecka alla vänner...Kram Kat

10 kommentarer:

Elisa Day sa...

Skrev ett långt kommentar, men den bara försvann. Stod åtgärden måste startas om eller något. Så om jag tjatar vet du varför. Roligt att du har sprungit, jag har inte kommit mig iväg på månader. Tränar yoga istället. Hoppas du får igång internet snart så vi får se ditt julpyssel. Vilken tur du har som har hittat en händig prins. Sån vill jag också ha! ;D Kram

Skomakartummen sa...

Åhh... vad jag är avensjuk. Har köpt springskor i somras (använd 1gång) och de står sååå fint i skåpet. Hittar många ursäker att inte springa... *fniss*
Ha det gott kram sari

Annika i Gamla Stan sa...

Vad duktig du är, jag räknar kallt med massa vardagsmotion när jag ska springa i 4 trappor utan hiss ;-)

Visst ska vi ses, nu innefattar dock de flesta dagar flyttfix, men om du har lust med att hjälpa mej lite så kan jag fixa lite mat å vin..

kramis

A

Gårdsromantik sa...

Så skönt att ha kommit igång med lite spring...jag har alltid ambitionen men just nu skyller jag på tidsbrist!
;-)

Kram Maud

Lily of the valley sa...

På fredag börjar vi med en stegräkningstävling på jobb! Vi är tre lag med 19 - 26 personer i varje. Vi ska hålla på o tävla ett halvår...
Kram Lily

Katta sa...

Ja du Kat, jag känner nästan hur mallig du är över springandet ;) Och det tycker jag du ska vara det är ju bra gjort, själv går och går och går jag. Kul att du pysslar så mycket här blir det mer och mer sånt med. Ha en bra vecka, kram Katta

Ann-Sofi sa...

vill oxå ha snööö det e så grått och trisst kom väl en hal cm igår... täcker ju lite av det fula(:

Mvh ann-sofi

Elisa Day sa...

Vet du jag tycker att man får skryta över sig själv! Tycker tom att man ska det. Det är bra! kram

Lisas torp sa...

Önskar dej en skön helg utan slask och annat trist! Fortsätt pysslandet du, det tänker jag göra, i liten skala men ändå...!

Kram
Lisa

lottens vita och gröna sa...

allå goa kat! men jösses så himla duktig du är, men nu är det ju snö..tar du paus då? prommisar är min melodi, verkar inte hjälpa på volangen..måste nog börja jogga! nämen nedra internet, är prinsen ingen hejjare på det? vi ses och hörs snart! varmkram lotten