torsdag 6 november 2008




Inget internet än!!! Sonen har ordnat till sig själv förstås!!!! Vilket iof är ganska skönt, för då slipper jag det där eländiga gnisslet i mina öron så fort jag kliver in genom dörren...hahahaha..Fast jag får väl bjuda över grannen så han kan hjälpa oss lite grann med router och såntdäringa skrot...Ni förstår vad jag menar.
Tittar runt på alla bloggar och ser så mycket fint julpyssel, visst jag tycker det är så roligt att se vad Ni gör men jag fjärmar mig lite från julen iår...vill inte, orkar inte, vill baaaara boort..å jag önskar jag kan finna mig en resa till varmare breddgrader har önskat det förr och önskar det igen att packa väskan och dra...Egoistiskt, vet ej..men så skönt det vore en riktig julklapp det. När jag fått igång skall jag ivarje fall visa lite av mitt eget julpyssel, som Ni inspirerat mig till att göra...Har lagt in en länk till en tävling också..kolla in den...
Kramelikram Vänner!!!

7 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Hoppas du SNART mår bättre!!!

Jag känner mig lite bättre i magen idag, men är TRÖTT..!

KRAM, Jenny

<3

Elisa Day sa...

Jag vill också till varmare breddgrader!! Fryser också jämt och så bor jag uppe i norr!! ;) Men jag gillar snön och riktig vinter, men gillar inte kyla. Tur att jag har rejäla vinterkläder. Hoppas du mår bra vännen! Kramar

Annika i Gamla Stan sa...

Hej vännen!
Ja vem vill inte bort...fast julen har fått ny medning sen jag flyttade hit, det är jul när det är som bäst tycker jag. Har lite gnissel i maskineriet hemma,som jag verkligen hoppas att få bukt med denna helg. Det är lite lätt med Prinsar, oavsett var de kommer ifrån. Men de rödhåriga är värsta sorten, tro mej....

Katta sa...

Vilken vacker lyktbild.Visst skulle det vara skönt att åka bort till julen fast jag är nog lite nostalgisk samtidigt och skulle nog helst välja en stuga i norr med snö omkring, är så trött på Stockholmsjular.Ha en bra helg, kram Katta

Ann-Catrin sa...

Godkväll vännen!!

vet du jag känner likadant.. skulle gärna packa väskan för varmare breddgrader..
Fast vi åker faktiskt till London nästa helg. och där är det ju JUL för hela slanten.. hur ska jag kunna fjärma mig??

STOR KRAM
A-C

Glitter och Marsipan sa...

Hallojsan där.
Ja,skulle nog också vilja åka en sväng till värmen,men skulle nog inte kunna slita mej från allt julande.
Ha det riktigt bra i helgen.
ps.tävling hos mej.
kram Anette

lottens vita och gröna sa...

nä men gumman, nu kommer i min smak iaf den bästa tide, den fram till jul!hoppas att allt är bra, det är lite körigt nu...fyller i nästa vecka, jaaaaa fy jag fyller jämt...vi kan väl ses när den dagen är över!

varmkram lotten