torsdag 27 november 2008

Hejsan Vänner!!
Det känns som om det var evigheter sen jag gjorde ett inlägg...min dator fungerar men inte min router...så jag får snällt vänta tills ekonomin tillåter mig att köpa en ny.. Å det är så sällan jag har tillgång till sonens rum så jag passar på nu när han är borta.
Tänk tro det eller ej, men jag fick upp det där nedrans väggordet till slut i ren ilska skulle jag tro, å det är väl därför det sitter lite på sniskan...hahahha..bilden är lite mörk, men det står Love much, Live Well, Laugh often det är väl en devis att följa om något ja, man kan ju försöka ivarje fall.


Sen måste jag få skryta lite, min syster är med i senaste Lantliv med lite av sina alster å jag var förstås inte sen att härma henne...eller snarare Snott en av hennes idéer som hon visar i tidningen, visst är den väl vacker mobilen av kottar va?! Den hänger nu så fint i min nya hall å kanske inte att alla som besöker mig förstår den...men de är oftast prinsar från ett annat land...


Ja, jag har tom lyckats göra några adventstags...kanske inte de vackraste men jag har gjort dem själv, så jag är nöjder. Eller vad säger ni om de frasiga smällkaramellerna...Tänk att jag varit så pysslig, knappt jag kan tro det själv.


Så ta nu och lyssna på denna veckans artist, I Love him to....Ha det gott så hörs vi snart igen hoppas jag men jag passar på att önska alla en riktigt skön helg...Kanske lite julmarknader i analkande vem vet..
Kram kat..

8 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Ja det är perfekt att ordna sina egna julklappar...då får man ju verkligen vad man vill ha..!

; )

Ha det GOTT!

Kram, Jenny

<3

Kathys Home sa...

Ja eller hur...:-))

Anonym sa...

Halloj syster!! Vilka fina smällisar du gjort!! Ska du inte göra en strut också! :-D hahahahah
Gillar veckans artist!! Stor kram!!

marita blücher sa...

Hej,
Så roligt att du hittade till mig och tusen tack för din rara kommentar. Vilken fin och inspirerande blogg du har och så mycket fint julpyssel du gjort - jag gillade speciellt "kotte-girlangen".
Ha det så gott.
Kram/Marita

Nina sa...

Underbart bröllopsfoto på farmor och farfar... och fina ting du pysslat fram.
Du är helt enkelt fantastisk!!!
Glad advent önskas !

Katta sa...

Dina advents-siffror är bland de snyggaste jag sett, gillar dem skarpt. Fin mobil med, jag har ju faktiskt det senaste numret av lantliv men har inte hunnit läsa den än får ta och kolla i den.Fint med väggordet med. Ha en bra advent, kram Katta

Lily of the valley sa...

Kottemobilen är häftig!!!
Jag gillar dina tags också...
Ha en mysig första advent
Kram Lily

Elisa Day sa...

Jag är senil. Trodde jag redan skrivit här! :D Såg någonstans att du har ett reportage i Leva och bo eller något sånt. Vad kul! Hoppas du har en mysig adventsöndag. Kram