torsdag 16 april 2009


Torsdag och jag sitter hemma framför datorn...Den här förbannade sjukan jag fått får mig att känna mig åksjuk mellan varven. Så imorse ville jag inte vara med å bestämde mig för att gå till sängs igen...Vet inte hur länge detta elände skall hålla på , men vill gärna att det skall vara slut NU!! Så att jag kan vara ute och fixa i trädgården under helgen...suck blir riktigt sur om det inte försvinner faktiskt...

På måndag blir det Student planering, ja jag har ju en sådan här hemma. Vet inte riktigt hur det gick till men han finns här ivarje fall å det skall bli så roligt att planera och fixa om vi nu tycker samma saker förstås :-))men annars får mor lirka lite bara. Nej, nu skall jag allt ta mig en kopp kaffe och försöka vingla mig ut med hunden stackarn, hon måste ju ut även om matte är sjuk.

Ha en bra dag...kramelikram

5 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vet du, om du letar på nätet så finns det ett visst rörelseschema man ska göra med ögon och huvud så att den där skiten ger med sig lite snabbare. Det är inte trevligt att göra det men jag lovar att det blir bättre av det. Jag tycker så synd om dig din lilla stackare. Mitt satt i bra nog länge men det blev lite mindre på slutet. Det hindrade inte att jag hann slå hål både i huvudet och ovanför ögat. När ögonbrynet sprack så var det för att jag öppnade bildörren rätt i synen. Jag skulle hämta Gry på ett kalas men blodet stod som en fontän och jag blev omöjligt ännu gungigare så jag fick snällt be att Uffe åkte i stället. Annars tyckte jag att det var skönt att åka bil eller båt för då blev gungningarna liksom utjämnade så jag kände dem inte.

Kram Lisa

Elisa Day sa...

oj det lät inte alls trevligt! Hoppas verkligen att den försvinner innan helgen så du får kan vara ute och njuta. Kram

Skomakartummen sa...

Oj.. det lät inte bra.Hoppas det försvinner snart för jag hörde att solen är på väg igen. Skönt med något man har träffat på bloggträffen, så att man inte står där som ett fån *ler* He he det skulle vara en syn. Kram sari

Annika i Gamla Stan sa...

Men raring! Du får ju helt enkelt se till att du får gå till ytterigare en läkare, för något måste ju vara fel! Kram på dej nu, jag ska försöka komma igång med bloggandet igen. Lust att komma till mej nästa fredag? Först på smyckevisning hos Sara "S", och sen hos mej? Kolla med B om hon oxå har lust.

Kram A

Anonym sa...

Halloj yster!! Harunte snurrat färdigt än?? Jaja..allt för en billig fylla!! Hahahah.... :-)
Kraaam