torsdag 9 april 2009



Glad Påsk Alla vänner!!!

Ja, nu är det påsk och för en del lite långhelg. Tycker jag är passande då det ju skall bli såååå varmt och gott. Jag kommer återigen vara ute på tomten och jobba lite..började riva och flytta min vedkasse förra helgen.....Å jag lovar det kändes riktigt rejält i kroppen efter det, men sköönt ont :-)) Så det blir att fortsätta med det arbetet även denna helg. Sen väntar påsklammet hos föräldrarna på påskafton, de har precis landat här i Sverige efter sin husbils resa till Spanien...å tyckte nog det var lite kallt här hemma...men snön e ju borta här ivarje fall..alltid något eller hur? Ja, så skall jag ju förstås ta mig en flygtur ikväll....Skall Ni??

God och Glad Påsk önskar jag Er alla...

Kram kat

3 kommentarer:

kardemumma sa...

Ha en skön flytur :)
Glad påsk på dig.
Kramar C

lottens vita och gröna sa...

är ju varje dag i blåkulla...så jag tog ingen tur i går, var ju ledig, hihi! har med jobbar på tomten, så nu sitter jag vääääääääldigt stilla, det är liksom lite spänt både här och där, hmmm att man aldrig lär sig! goooooopåskkkram till dig, krama anna och nora från mig

me and alice sa...

Hej Kathy!
Hoppas du haft en härlig påskhelg!
Kraam Susanne