tisdag 14 april 2009


Så var den Påsken och ledigheten över.....Tänk så fort det går va, å så fint väder det har varit...Jag har haft hjälp därhemma...Så nu är vedkassen riven och ett minne blott :-) Prinsen byggde en ny så det var ett jädrans kånkande av ved, tänk jag hade ingen aaaaaaning om hur mycket vet jag egentligen hade...det lider ingen brist om man säger så. Vi har också hunnit med att elda en hel massans löv..Det lider det heller ingen brist på...Suck...!!! Å mitt i allt detta har jag nog lyckats att få Kristallsjukan. Ja, sån sjögång jag har haft det utan att vara på sjön fy för den lede...Skulle kunna tro att man inmundigat några vinare varje gång jag rest eller satt mig ned...till slut fick jag lov att åka till doktorn då prinsen var så orolig, eller som han sa -"Lika bra vi åker så de får testa dig lite, så du kan se att du inte är sjuk utan bara en chickenwoman för nu tror du att du har allt möjligt i sjukväg". !!!!! Vad säger man om det va?! Jaja, han hade nog lite rätt ivarje fall, å jag fick ju ett svar. Har förresten lämnat min dator till en datordoktor, å nu är det tydligen frisk och vill bli hämtad..så skönt hoppas verkligen den fungerar som den skall nu. Jaa, å inte har jag något roligt projekt hemifrån att visa heller...så jag försöker väl lägga upp en gammal skruttig bild från min dator :-)

Nu är det inte långt kvar till bloggträffen på Ulriksdal å det skall bli så kul att träffa många nya bloggare. Har varit inne hos Lotten och sett att det är sååååå många nya ansikten för mig så jag måste försöka titta runt hos alla och säga hej :-))

Tingeling sålänge//kat

9 kommentarer:

Tina sa...

Hej
Vad kul att du kikade in hos mig och lämnade ett litet avtryck. Blev så nyfiken vilka som skulle med så jag gick in till Lottens blogg direkt. Det ska bli jätte kul att få ett ansikte på alla...:-) Kram Tina

Sjabbig men chic sa...

Åh, den där kristallsjukan är helt vidrig. Jag har också haft den. För de flesta blir det karusellyrsel men för mig blev det just sjögång, vilket jag i och för sig är tacksam över. Hoppas att du kryar på dig helt.

Kram Lisa

Lily of the valley sa...

Kristallsjukan har jag inte hört så mycket om. Verkar väldigt läskig! Krya på dig!

Vad härligt med bloggträff :D

Kramar från Lily

Mjölk, Puder & Aska sa...

Hej Kat :)

Jaaa det ska bli spännande med bloggträffen, det blir ju den första jag går på, så man är så förväntansfull.
Hoppas vi får kul, men det blir det nog alla gånger.
Det kommer at bli så kul att ses.
Kramar Anna

lottens vita och gröna sa...

hallå kristallfia! nää vad är det med dig då vännen, har du inte riktigt lågt blodtryck...låter inget kul att gunga runt! och snart så ska vi på bloggträff, tralala!

varmkrma lotten

Kicki sa...

Hejsan
Vad roligt att beöka Din blogg.
Mycket fina bilder.
Kommer säkert att besöka Dig igen
Kram
Kicki

Vintage sa...

Vilken underbar blogg du har! Kraam susanne

Viola sa...

Visst ska det bli roligt, vi kommer lite senare omkring 9.30, Nostalgi Marie och jag har en del mil att köra...hoppas du haft en bra dag, kram

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhh va trevligt att du spanat in dom som kommer på bloggträffen...
De är min första träff så de ska bli såå spännande....
Snart ses vi.. *Ler*
Kram kram Linda