torsdag 1 januari 2009


Hej Alla Vänner!!!
Hoppas ni klarat Nyårsafton bra, själv var jag hos vänner och hade den äran att få spela guitarhero eller jag skall omformulera mig till att jag försökte spela guitar hero. Men jag är dock ingen stjärna på det, så jag satsade på sången istället...:-)) Det gick bättre skall jag säga....tyckte nog publiken också.
När jag kom hem framåt natten så var jag så stoppad med mat, så jag kände mig som en boll. Det är en otäck känsla, att äta så mycket att man vill rulla istället för att gå hujeda mig. Så jag beslöt mig för att ta det lugnt med julgodis å annat tilltugg idag...ehhh, det sket sig om man säger så..då det visade sig att det var maratonvisning av Det okända idag, ja jag hamnade framför tv:n med godis på bordet förstås. Men de visar ju även program som jag sett tidigare, vilket är tur för hunden...:-) så vi tog en promenad i det vackra vinterfrostiga vädret som vi har här. Men jag blev så frusen så jag satte igång en eld i spisen som nu brinner och ger mig en härlig värme.
Imorgon är det arbete igen, då sätter 2009 ingång på riktigt för mig.
Ha en skön kväll!!!
Katarina

3 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

gott nytt år goa katarina, så du har varit okänd idag, fniss, tycker såna program är lite läskiga, får för mig en massa...

varmkram lotten

Elisa Day sa...

Tack så mycket, vill önska dig ett riktigt gott nytt år vännen! Synd att jag missade det okända, det är intressant. Har också ätit så mycket att jag rullar fram. Kram

Annika i Gamla Stan sa...

Go fortsättning vännen!
Härligt att ha dej här häromdagen, kände att jag fick lite inspiration att börja greja hemma. Har kikat in och tittat på Atelje S för att få lite inspiration, funderar på att låsa in Sara i min lägenhet en vecka...;-)


Annika