fredag 9 januari 2009



Det finns bra dagar, det finns mindre bra dagar och så finns de det där j-la bedrövliga dagarna som man ej önskar sin värsta fiende.
Idag är det en sådan....tyvärr... Inge bra början på 2009. Min själ är som ett djupt hål och jag vill bara gråta. Trodde inte det fanns några tårar kvar men det gjorde det...massvis. Vill inte gärna gå in på min sorg.....men den är djup. Vill gå i ide och inte vakna upp igen...men som ni alla vet så går ju inte det. Så jag är lite sorgsen och ledsen ett tag och funderar över hur jag skall tackla det...ledsen att det blev ett tråkigt inlägg idag, men så är ju livet det är ups and downs..Har försökt att trösta mig med Magnus Samuelsson i Lets Dance, en gammal favorit.. men då började jag bara grina även om han var sååå duktig...Sååå vad göra...jo jag Önskar er alla en riktigt trevlig helg !!! Det skall jag också försöka ha även om....Å ta mig en riktigt lång promenad, hoppas att få umgås med syster över ett glas vin...å ja...bara ta det lugnt å inte fundera så mycket över varför....
Varmaste kramen från mig...

8 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Hej!
Tack för din uppmuntrande kommentar(: hoppas verkligen det blir bättre för dig, sorg är den värsta känslan man kan ha. Idag ska jag försöka kasta ut julgranen och fixa lite fint med nya växter det skulle nog pigga upp lite. Trevlig Helg!
Mvh ann-sofi.

Anonym sa...

Här kommer en KRAM till dig. Tack för titten hos mig. Nu hittade jag ju hit också och här stannar jag för här var det mysigt.

Kramar @nette

Desirée sa...

Glad att mina små äggmössor fick dig att fnissa i alla fall =) Hoppas att livet känns lite bättre idag i alla fall.

Stor kram till dig och ta ett glas vin från mig med!

Elisa Day sa...

Hej vännen! Tråkigt att höra att du är ledsen och sorgsen. Tänker på dig i massor. Önskar jag kunde hjälpa dig. Många kramar

Grindelunda sa...

En STOR KRAM till dig från mig.

(Tyckte också Magnus Samuelsson gjorde det kanonbra igår!)

Gunilla

lottens vita och gröna sa...

en stor varmkram från mig till dig min vän!

SPIRIT OF J & R sa...

Hej !!

Läste Ditt inlägg av en händelse...( lästa Annikas blogg..hittade till Dig ...)
Det där med sorg kan vara olika... man kan känna sig nere utan att veta varför...eller npgot som hänt också... har du möjlighet att träffa några som är synska eller håller på med tidigare liv så testa... helst de som är seriösa... det hända saker, allteftersom livet fortgår... man jämföra det med en lök... tar man bort översta lagret av skalet.. sedan nästa ... och så vidare...
jag tror att man kan hitta mycket i de seriösa andliga kretsar , för visst känns det tomt många gånger och man fattar inte vad det är som saknas, eller att man är rastlös.....

Allt det bästa till Dig!!!

Spirit of J & R

PS. Be inte om ursäkt för att Du är ledsen!!! Man måste gråta också!!! Kram ! DS

Kathys Home sa...

Tack för ditt inlägg...Spirit of du har rätt man skall aldrig be om ursäkt för att man är ledsen. Å visst låter det otroligt spännande med andligheten och det tidigare liven...men hur skall man hitta rätt dock?!//kram kat