söndag 11 januari 2009

Jag går vidare....till en Ny Dag!!

Igår tog syster och jag en långpromenad, å senare på kvällen blev det bio och vin...vi var och såg Australia en helt ok film med både spänning och romantik :-)) Så vi var nöjda båda två...så skönt att bara få sitta och prata tillsammans i en vuxenmiljö..Så bestämde jag mig för att gå och purra mig själv med en riktig lyxnjutare, fick ett presentkort från jobbet i julklapp som jag skall nyttja till en SPA lyx med både ansiktsbehandling fotbad, handmassage och hela biddevitten...det skall jag minsann unna mig ;-))
Idag fick jag ett besök av min granne som inte varit här tidigare och hon tyckte jag hade det såååå fint ja sådär så att man blir överväldigad och jätteglad och får triljoner miljoner inspiration hahaha...Men eftersom jag inte är någon bra fotograf så visar jag inget från mitt hem idag utan vackra bilder från Rachel Wells...som suktar till en viss förändring här och där eller vad tycker Ni?

Härliga bilder eller hur, vem skulle inte vilja ha det där bordet och stolarna tex eller hyllan som är riktigt shabby chic..Jag njuter....Ha en skön söndagskväll Vänner...kram kat

7 kommentarer:

Annika i Gamla Stan sa...

Hej där! Vad skönt med lite egentid! Och att du har fint hemma ska du aldrig ifrågasätta, det äre så mysigt och trevligt, finare än på de publicerade bilderna återger. Jag har stor fyndat en del till hemmet, och hunnit med en vända på Stadsmissionen idag och fyndat en trasmatta till hallen. Kom förbi nån kväll om du ändå är inne och träffar prins Valiant.

kram A

Annika i Gamla Stan sa...

Men raring läste jut inlägget under, och förstår väl vad det handar om ungefär. Kram Kram, ring om du vill!

Annika

Katta sa...

Hallå Kat! Vad trevligt du haft med din syster, och vilken jättebra julklapp du fick från ditt jobb låter ju jättehärligt.Ser att du har haft/har det jobbigt i förra inlägget. Hoppas du mår bättre snart. stor kram Katta

Anonym sa...

Hej Yster! Hoppas du mår bra!!! ;-)

Lily of the valley sa...

Den filmen skulle jag också vilja se! Skönt att ha en syster som pysslar om en, som stöttar och finns när man behöver!
Tänker på dig
Kram Lily

Nina sa...

Hoppas att tårarna har skingrats och att det ser lite ljusare ut !!!

skickar en massa postiv energi !!!

kram/Nina

H A N N A S - F O R M sa...

Skickar den allra varmaste kramen till dig...vet inte vad det handlar om men jag brukar gå in på den här sidan och läsa lite ibland då jag är nere! Många kloka och tänkvärda ord!

http://www.kreativinsikt.se/


KRAM
Hanna