tisdag 30 december 2008






Jag blir gaaaalen på tekniken....Ärligt talat, har inte haft tillgång till router och internet på flera månader pga min odåga till son som går teknikprogrammet på gymnasiet men EJ kan hjälpa mig ....Det visade sig senare att han tagit...alltså tagit min router till sin spelkompis och förstört kopplingen till Min dator...allstå Min router å jag är då ingen tekniker den saken är helt klart. Synd bara att jag inte känner någon välvillig teknikputte då skulle detta varit ur världen för länge sen. Ja jag kan ärligt säga att jag är förbannad.....grrrrr...


Tänkte jag skulle göra ett trevligt inlägg idag sorry....;-)) Det bara kom liksom..!!







Nåväl, jag fick ett paket hem på posten dagen före Julafton, (det kan jag inte heller visa då bilderna är på sonens dator) suck....Ingenting går som jag vill. Jo, jag hade det på kameran, haha vilken tur. Paketet var ljuvligt inslaget och i det en liten lykta från Lisbeth Dahl som jag vunnit av Loppan..så fint och jag blev såååå glad. Lyktan har fått pryda mitt vardagsrumsbord hela helgen...Tack en en gång Lopppan..;-)) Sen hade jag tydligen bilder från mina återvinningsfynd om Ni kommer ihåg..såhär fint blev det. Korgen har jag fyllt med stora kottar och lite kanelstänger, korgen och lyktan har fått samsas på bordet.







Denna fina stora ljusstake i fattigmanssilver har jag fått av min kära vän Annika i Gamla Stan, hon tyckte den tog alldeles för mycket plats hos henne...I like a lot...Tack så mycket gumman..

Ha nu en riktigt trevlig nyårsafton, man kan tänka sig att jag kanske gör ett inlägg imorgon med..
Kram Alla...

8 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Gott Nytt År!
Kram Lily

Katta sa...

Förstår din frustration över tekniken, det är inte roligt när det krånglar och man inte kan.Önskar dej i allafall en trevlig nyårsafton och ett gott nytt år, kram Katta

Anonym sa...

Gott nytt år på dig syrran!!!

Lillemor i Hummelsta sa...

Hej, kul att du hittade in till mej, då fick jag ju en chans att titta in till dej. Din blogg har jag inte sett förrut, gott nytt år önskar jag dig i alla fall, hoppas helgen blir trevlig. Kram.

Gårdsromantik sa...

Inge kul med krånglande teknik.

Gott Nytt År!

Vi hörs nästa år!

Kram Maud

Ann-Catrin sa...

Det där lät inte kul... finns inget värre.. nästan i allafall för oss bloggare!!


ser fram emot ett härligt bloggår tillsammans med dig

kramar
A-C

Vit Gladiolus sa...

Ville önska dig God fortsättning på det nya året!!!
Kraaam

Elisa Day sa...

Krånglande teknik är inte roligt! har varit bortrest i några dagar. Ville önska dig ett riktigt gott nytt år! Kram