fredag 28 december 2007



Nu är julen över å jag måste erkänna att jag tycker det är skönt, har tagit mig ledigt i mellandagarna, jätteskönt. Så igår åkte jag och köpte mig en julklapp till mig själv en ny kaffebryggare som man även kan göra espresso med. Så nu måste jag försöka lära mig hur den fungerar också....haha..Jag hade sett den när jag var och handlade julklappar i lördags..det var på Expert...och jag har ju kollat runt efter en sådan ett tag nu, men de är ju så jädrans dyra jag hittade en först för 1759.- å det är mycket pengar för lilla mig...men så hittade jag denna som kostade 990.- och jag tänkte att det skall jag väl kunna kosta på mig, men döm till min förvåning när jag kom dit då stod den EXTRAPRIS 1499.-????????!!!!
Så jag klampade fram till en av expediterna och frågade hur detta kunde vara möjligt? - Ja, det är inte jag som prissätter sa han, det kan bli såhär ibland. Men jag antar att du vill köpa denna och fortfarande vara glad...så ok du får den för 990.-......Ibland hjälper det med röda leende läppar...;))


Idag blir det städning, syrran å jag skall först ta en promenad med våra vovvar å senare skall vi åka på bio, vi tänkte kolla in Guldkompassen tycker den verkar så bra..

God fortsättning Alla Mina vänner!!

Kram Kat.

2 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

jisses..det var ju superbra..härligt att kunna göra gott kaffe.det måste ha varit ett otroligt bra pris.
hoppas filmen är bra..Guldkompassen..hmm kan inte påminna mig om den faktiskt.
själv ligger jag i feberfrossa..min bedrift idag har varit att duscha, borsta tänderna och förflytta mig från säng till soffa.
må så gott nu o stor kram A-c

Kathys Home sa...

Stackars stackars dig, låter inte bra alls..
Jag är jättenöjd med bryggaren, å med priset..tjingeling