torsdag 22 november 2007




Vad kul, vad kul...!!!
Jag blev den andre personen på Fint Hemmas blogg så jag kommer få något handgjort hemmskickat om jag är med i utmaningen...Jag bangar inte, något skall jag väl kunna prestera tror jag...;))


"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange.I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise!The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."
Kravet för att få vara med är att skicka detta vidare till er! De tre första som kommenterar detta inlägg hos mig får något hem/handgjort av mig med posten före jul! Ni måste ha en egen blogg och ni måste skicka utmaningen vidare!
Lycka Till!!!!
Katarina

6 kommentarer:

faster atta sa...

Så många fina kransar du har hunnit med att göra! Det blir så ombonat och fint...

Nygammalt sa...

Hej hej!
Du får inte räkna med mig i din utmaning för jag har vunnit så många nu (!). Men som svar på din fråga så har jag hittat bilder på Tradera.

Vad häftigt bord du har gjort! Blev såååå fint.

Skrattade över ditt inlägg om ringen på fingret. Det är precis så jag nyss sa på jobbet, att det är dags att börja använda mina guldringarna, för de lär ju vara de enda jag får *ha ha* =)

Tack för det fina berömmet!
Kram.

Anonym sa...

Haha..ska du pyssla Yster!! ;-) En strut kanske!!! Hahahaha

Nina sa...

ciao gumman !så du är pysselsugen ...ha nu en skön helg

NICOLINAS BONING sa...

Nu kan jag ju kommentera hos dig för nu är det fritt fram...;-)
Vilka mysiga kransar du gör...och ett så fint bord oxå:-)
Hälsn/Birgitta

Annika sa...

Kikar tillbaka och tackar för kommentaren i min blogg =)
Alla människor som man kikar in hos är så händiga och du är inget undantag, dina kransar var superfina.
Köksbordet var kanonsnyggt, vi med ska byta och hittar inget köpt som faller oss i smaken, man kanske skulle ta på sig snickarkläderna.

Ha en fortsatt skön söndag/Annika