fredag 9 november 2007

Fix å trix!!



Jag har under en längre tid velat ha ett nytt köksbord eftersom vi börjar känna oss lite trångbodda med det vi hade, men jag har inte hittat något jag vill ha. Så kom jag på att varför inte göra ett eget, att bara behålla underredet på det befintliga och köpa lite plank från brädgården...Så det var precis vad jag gjorde, såhär blev det...Vet inte om det är speciellt funktionellt på så vis att jag valde den skrovliga sidan uppåt, men attans så snyggt tycker jag. Funkar det inte så är det ju bara att vända på det, eller hur!!






Trevlig Helg

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men det blev ju jättebra!! Vad skönt det ska bli när vi äter hemma hos dig nästa gång...då kan man bre ut sig lite ;-)

faster atta sa...

Så smart! Och så fint!

organic-lizzi sa...

Genialt og kjempefint!!
Nå er det bare å innvitere i vei:-)
Fortsatt fin uke..

Kathys Home sa...

Haha, ja visst blev det fint. Å visst syrran, du behöver ju lite utrymme när du kommer...;))kram å tack ska Ni ha...//kat

Anonym sa...

Blev ju supersnyggt ju! Fint med lite ruffig yta! Kram :)