onsdag 14 november 2007

Mitt Nya Liv!!

Består av dans...närmare bestämt Lindy Hop. Jag har börjat på en danskurs och är såld, åkte hem från kursen i söndags och köpte mig en jazzskiva direkt. Fröken sa ju att vi skulle lyssna på jazzmusik..såå..Igår förskökte jag få sonen till att träna med mig, men han var inte ett dugg villig till det!? Konstigt tycker jag...så ikväll vill jag åka på öppen danskväll...träning träning är det som gäller nu, så kan jag åka på danscamp på Herräng nästa sommar...KUL ...å bara dansa en hel vecka...tänk vilken träning det skulle vara..
Bild tagen från HarlemHotShots

3 kommentarer:

faster atta sa...

... Det låter ju superkul...tihi.... Men du kanske får muta sonen!

kram

Anonym sa...

Hahha...ja muta Vicke lite!!! Tjing på dig dansmaja!

Kathys Home sa...

Ja, men jag vet inte riktigt hur jag skall göra..hmm men helt klart behöver jag en danspartner..tjingeling