tisdag 27 november 2007

Utmaning!!


Ursäkta mig att jag inte varit här på hela helgen, men den bara rusade iväg...i lördags vart det lite städning lite sitta vid symaskinen ...allmän skaparverkstad kan man säga...så var jag ute och slarvade vilket gjorde att ögonen var lite trötta i söndags...tog mig en rejäl sovmorgon för jag skulle ju iväg på min dans på eftermiddagen. Jag får för mig att helgen är så otroligt låång ibland..men så är det väl när man är tidsoptimist som jag..

Jag tror nog att jag fått några till min sida som skall få en liten gåva av mig...jag skall kolla upp det där... och återkommer till den utvalde inom kort..Ha en trevlig kväll allihopa..//kat.

7 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Du verkar ha haft en härlig helg i allafall..lite nytta, lite kul...Det är så det ska vara..men hu vad tiden går fort.
Kommer snart tillbaka kram!

Tidsmästarinnan sa...

nu fick jag ju kika in hos dig också, vad fint du har här! jag kommer hjärtans gärna tillbaka och kikar mer!
Må så gott
/S.

Nina sa...

vilken fin banner du har fått till.... du är kämpeduktig

Kathys Home sa...

Tack skall Ni ha allihopa, jag blir såååå glaaad..Kram kat.

Kathys Home sa...

Tack skall Ni ha allihopa, jag blir såååå glaaad..Kram kat.

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att du hittade mig. Så kan ju kika in hos dig.
Ska titta runt i din blogg!
Vad är det för katter du har eller hittar jag bilder på dem när jag tittar runt?
Du får ha en härlig första advent.
Kram från Bodil.

Ann-Sofi sa...

Hej!
Vad kul att du hitta till mig tack för besöket!
ska kika lite närmare på din blogg nu... sockorna finns att köpa om du vill. Maila mig på ansothestar@hotmail.com så berättar jag mer.

Trevlig helg! och en fin advent..