måndag 2 november 2009




Hejsan.....looooong time no seeee!!!!
Jag är så ledsen för att jag inte hunnit med att göra något inlägg på denna blogg...Nja, vet inte om så många läser den heller för den delen, blir ju mest från systrars söta bloggen jag gör inläggen numera...Nåväl, jag skulle ju lägga ut bilder från mitt blomsterrum skrev jag för länge sedan...så nu gör jag det..visst är det fint!! Jag tycker så mycket om det, men invigningen sker i vår..skall försöka lägga lite stenplattor invändigt och göra någon hylla eller bänk vi får väl se hur det blir då..

Snart får jag hem min underbara soffa också, har längtat så länge efter den. Jag har haft den utlånad och skall få komma hem till mig igen. Hoppas på att den skall få plats i köket, så prinsen skall få göra ett sofflock till den. Tyvärr har jag ingen bild, men det kommer snart. Har så lust att göra om i hela det lilla huset jag har...köpte ett skåp i förra veckan som jag tänkte måla i en turkos shabby färg...ja jag gjorde det också...men snabbt som attan blev det målat vitt igen...hahaha..Det gick inte bara, har för mycket vitt härhemma så jag får börja med att måla något litet i en brytande färg....

Skåpet som blev turkost som sedan blev det trygga vita senare...:-)

Tjing för denna gången, får se hur lång tid det tar till nästa...inte allt för långt hoppas jag...Ha det gott...kram kat

3 kommentarer:

Annika i Gamla Stan sa...

Kram kram, vilket fint blomsterrum!

Förstår inte att du hinner med hemma, när du har ett helt nytt hus att fixa med.

Planerar för fullt min torp renovering och inser att jag kommer att få överge min älskade V-SLIP (Min älskade vita spackelfärg som ger så snygg finish) för att sätta mej in i Linoljefärgens mysterium det ärju en hel vetenskap, och den gulnar i mörker, hej å hå....
Ses snart, kom till Sara på glögg på fredag 18.00!
Ska tipsa dej om ett jättefint schal/väsk märke som är lite speciellt och till jättebra pris, ring när du kan.

Annika

Kram Annika ("mamma" höll jag på att skriva..)

Grindelunda sa...

Vilket ljuvligt blomsterrum :) Ett sådant skulle jag också vilja ha.

Må så gott önskar Gunilla på Grindelunda

Sjabbig men chic sa...

Men jag läser! Superfint blomsterrum. Gud, vad mysigt!


Kramis Lisa