fredag 20 november 2009


Åååå ...känner Ni till att Ni någon gång skulle vilja gå fram till en person och bara säga rätt ut vad ni tycker och tänker??!!!


Det ville jag göra imorse när jag var på lokala butiken och gjorde mina inköp....vi har nämligen en ganska känd skådespelare som bor här i kommunen....ÅÅÅÅ jädrigt bra är han också...spelar nästan alltid hemska roller faktiskt..säkert för att hans utseende passar vad vet jag..men känner nog bara till de där hemska karaktärerna han spelar...Nåväl, ganska nyligen gjorde han en VIDRIG roll i en film å när jag gick där bland hyllorna så dök han upp..å jag vet ju att det bara är en roll men guuuuud så jag skulle vilja fråga hur i h-te han gör för att få fram dessa karaktärer och faktiskt skälla lite typ, din vidriga d-la skitgubbe...huahua...


Men inte jag inte jag gick vidare med min lilla korg...irrade runt som vanligt och pang...i nästa hörn sprang jag in i hans vagn...blicken.....!!!! Å jag började nervöst skratta...ehhhh..å hej..sen var det över på en millisekund å vi gick vidare...


Men jag vill ju så gärna säga nåt, typ gud vad du e bra eller fasen vilka typer du spelar jämt...eller hur kunde du ta den där fruktansvärda rollen....Men kanske kanske nästa gång vi möts på butiken...eller nästa...eller..........


Ha en skön helg vänner!!!

Kramar från mig


3 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vem var det? Blir ju nyfiken ;) Jo jag skulle lite då och då vilja gå fram till någon person och säga vad jag tänker och tycker. ha en bra helg! kram

Ann-Sofi sa...

Tihii... vem var det? blir oxå nyfiken, jag blir o tänka på den där per ragnar :) han e läskig han.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men såå nyfiken jag blir nurå???;))
Nu måste du ju allt avslöja dig!!!!

Kvällskram ♥ Millan