måndag 14 december 2009


Snart Jul!!!!
Tänk att snart är det jul igen, och jag har inte lyckats få någon julstämning. Försöker pynta mitt hem och få det sådär juligt men jaaa...stämningen infinner sig inte helt enkelt. Kanske för att all tid går till att arbeta kanske.....Men det skall bli så skönt att få vara lite ledig och bara ta det lungt i julhelgen...ingen stress för klappar då barnen blivit stora och faktiskt får klara sig utan det blir bara något litet platt till dem..

I helgen hade jag mitt hem med i Aftonbladet..kanske Ni såg det :-) Det var så fint reportage tycker jag och blev så glad för alla fina bilder.

Ja, nu sitter jag här på min lediga dag och vet inte riktigt vad jag skall lägga min tid på, började med en inpackning av håret som kändes som ett stort fågelbo....hua.....vet inte vad jag skall ta mig till med nästet...:-)) Ja, så sitter jag ju här vid datorn en stund...skall det månne bli lite städning???? Nja vi får se vad lusten säger..
Ivarje fall skall ju snön komma denna vecka det kanske lättar på Julstämningen lite eller hur?!

Ha det gott alla vänner I helgerna för jag tror nog inte jag hinner något mer inlägg här innan jul. Så ha en riktigt God Jul ...
Kram Kat

7 kommentarer:

Elisa Day sa...

Äh att jag inte visste om det. Missade reportaget i Aftonbladet. Får leta på nätet. God jul till dig med Kram

Sjabbig men chic sa...

Nej, det såg jag inte och jag blir helt galen för den där bilagan är slut överallt jämt. Nu blev jag grymt nyfiken!

Kramis Lisa

Gårdsromantik sa...

Jag missade ditt reportage - ska inte skicka maken och köpa tidningen!

Måntro omman kan hitta det på nätet?

Kram Maud

Katta sa...

Va var det i helgen ditt repotage var med attans jag som trodde det skulle komma vid jul eller nyår får fråga om nån har den.Kul att du blev nöjd med ditt,det kommer väl på nätsidan med sen? Ja det där med håret känns igen jag får alltid en stor dreadlock i nacken på nätterna osnyggt värre. nu kanske julstämmningen kommer till dej när snön gjort det så vitt och fint ute. Ha en ubderbar jul om vi int hörs nåt förr, kram Katta

Katta sa...

Såg repotaget på nätsidan, jättefint Kat!! Man har ju inte sett så mycket av ditt hem på bloggen när man ser det där tänkte jag på.Superfint i allafall. Kram Katta

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en riktigt skön fortsättning på julen, vännen
Kram Lallis

Åsa Ö: sa...

Vilken fin julgran....