torsdag 10 september 2009

Vita Villan i vinterskrud, innan vi tog över, se så mycket skrot!!!!!

Måste ju försöka göra ett litet inlägg på min egen sida också :-) Jaaaa, nu har jag varit egen företagare i snart 2 månader...tänk så fort tiden gått...dagarna bara rinner iväg och jag undrar fortfarande när allvaret skall börja :-0...hahaha vilken tur man har kan jag tycka även om jag varit väldigt trött och ledsen många gånger...har ju inte varit riktigt förberedd på att jag skulle vara sååååå trött och ej ha tid till något annat än butiken. Men jag hoppas att det snart skall bli lite bättre med tid för annat, som mitt hem tex..hahahahaha..Prinsen har ju påbörjat bygget av mitt lilla blomsterrum och det kommer att bli såååå fint när det blir klart å när den är klar så blir altanen ombygg....lika bra det nu när han är på gång så att säga :-) eller vad tycker Ni?! Fasen bara att köra me karln så länge lusten finns...hahahahahaha..usch så hemsk jag är..!! Jaaa, å inga fina bilder har jag att visa heller...för det hinns helt enkelt inte med här just nu..Fast idag var jag iväg till ett nytt gym som startat här Curves heter det och är endast för kvinnor. Man har olika stationer av redskapsmaskiner som man arbetar på så jag testade lite och vips hade mitt företag ordnat med friskvård....hahaha..så får vi se när mitt första träningspass blir. Har just inget annat än butiken att prata om just nu...idag hade vi förresten vårt första begravningskaffe, roligt för oss men tråkigt för dem...Hade dukat jättefint och syrran gjort jättefina blomster, kunderna var sååååå nöjda. Å så fick jag en förfrågan om att hålla dopkaffe för 40 pers i december....ja kanske att det sätter fart ordentligt snart. Näe, nu är det dax för bädden!! Gonatt Goa vänner....!! (ni som finns kvar efter min enorma formsvacka)
kramelikram kat

5 kommentarer:

Hjärtans Fröjd sa...

men så spännande . jag har liksom inte varit hos andra bloggare på hundra år ! har du redan öppnat eller håller du på ... du måste berätta ! du får gärna maila mig !
Jag har ju lagt ned min butik i Falköping och tror minsann att jag har varit omedvetet deprimerad pga det ;=D

hjartans@telia.com

kram/Nina

Elisa Day sa...

Ja du har fullt upp! Vad roligt att du får såna "stora" uppdrag. Det ger nog väldigt bra reklam om man sköter det rätt. Är så glad för din skull. Fasiken också, har fortfarande inte hittat nån prins man kan köra med! :D Kram

lottens vita och gröna sa...

vi finns här, så lätt blir du inte av med oss, hihi! vad kul att det rullar på, vet du om vimplarna har kommit och är den gröna lådan till salu?

varmkram lotten

Sjabbig men chic sa...

Men vad bra att ditt företag ordnade med friskvård bara så där vips.,)
Kanske kan det ordna med en SPA-resa också? Typ en höst kick-off... det skulle du väl vilja va?!

Kram lisa

VIT och PASTELL sa...

Vad roligt att det rullar på men jobbigt kan jag förstå när all tid går åt till jobbet. Ser fram mot att se vad för nya saker som kommer in i butiken framöver.

Kram Maria