lördag 29 augusti 2009


Long Time No seeee!!!!

Ja herregud vad tiden går, snart är vi inne i september. Denna sommaren har verkligen bara runnit förbi i en rasande fart. Men det är klart det blir väl så när man jobbar hela sommaren, har nog inte hänt mig på hundra år känns det som. Idag har vi nog en av de sista härliga augustidagarna och vi skall ha Loppis nere vid Systrars Söta idag, jag hoppas det kommer mycket folk. De skall ha beachvolley tävling på stranden nedan oss så kanske att det drar lite folk vi får välan se....fint väder är det ju ivarje fall :-))
I torsdags var jag på Formex, å gud vilken pers...men jag fick tag på det jag ville ha tag på ivarje fall. Vilket gör mig så nöjd, men då var jag också sååååå trött i bollen när jag kom hem ja, så fötterna skall vi inte tala om urk... Så till hösten nu kommer det lite roliga saker till butiken....så spännande det skall bli och jag hoppas kunderna kommer tycka detsamma, det är ju lite saker som vi bloggisar känner igen...såå...Näe nu måste jag sätta fart så jag hinner med....Ha det gott å kramelikram till nästa gång.

7 kommentarer:

me and alice sa...

Hej tjejen!
Vilken läcker våg!!!
Lycka till med loppandet i dag. Där hade jag velat vara...
kram Susanne

Lallis - liv och leverne sa...

Cool våg:)
Ha en fin helg
Kram Lallis

Elisa Day sa...

Ja du har full upp! Låter som det går bra. Sköt om dig vännen. Kram

Katta sa...

Åh vad det måste vara roligt att köpa in till sin egen butik för första gången så på Formex. Men det kan ju bli tröttsamt både i knoppen och fötterna att gå där.Hoppas loppisen gick bra, kram Katta

Sjabbig men chic sa...

Snygg våg! Ha det gott du med vännen!

Kram Lisa

me and alice sa...

Tjingeling!
Åh vad glad jag blir! Självklart gör jag gärna skyltar till din butik. Måste bara jobba ikapp lite grann först.
Ha en skön Söndag!!
Kram Susanne

Elisabeth - anyhow.se sa...

Lite smått avis på er som kom iväg - själv låg jag & gonade i sängen med antibiotikakur springande genom hela kroppen! :)