torsdag 17 september 2009






Har börjat träna!!!!! Eller snarare var jag på mitt första pass på ett nytt gym som har öppnat härhemma...ja inte hemma hos mig men i orten. Det heter Curves är från USA och ämnat för kvinnor i alla åldrar och storlekar...inga speglar och inga MÄN så du behöver inte oroa dig över någonting mer än din egen ork!!!!! Det lät jättebra tycker jag, så ...första passet igårmorse och andra passet imorgon...spännande och se hur mycket jag kommer orka nu bara. ( Har lite klen kropp) Känner i rygg och axlar idag, men kanske för att jag inte stretchade så bra igår, bot och bättring till imorgon. Ja, ja men så kanske jag ser så där smärt å vacker ut som donnan där ovan gör, eller hur?!

Försöker hitta en billig resa till Kreta, åååå drömmer om att få åka upp i bergen och att få gå på någon smarrig fiskresturang. Sist var det ju inte så mycket öppet då säsongen ej var igång än. Skall ivarje fall försöka komma iväg en vecka, prinsen sticker redan på måndag och jag försöker åka lite in i oktober..så nu är det resor som sökes för fulla muggar...
Näe, nu ni skall jag ta och hoppa i säng...för en ny dag imorgon!!!
Kram Alla///kat

4 kommentarer:

Anonym sa...

Här ska man fredligt ta sig en titt, så bjuder du på nakenchock!!!!?! Jag säger då det!! :-)

lottens vita och gröna sa...

hallå där, här stechas det vännen, vad duktig du är som kommit igång!!!
vad tror du om den 3 okt, vi är några blo´ggare som tänkte styra kosan till bålle då, lite handelsträdgård sen fika hos dig!!!vi kommer inte vara fler än högst 5-6...kram lotten

Sjabbig men chic sa...

Duktig du är som har kommit igång med träning. Och Kreta... Jag vill också.

Kram lisa

Elisa Day sa...

roligt att du kommit igång med träningen. Hoppas du hittar en billig resa till Kreta! Kram