torsdag 18 december 2008



Idag visar jag mina otroligt vackra smällkarameller ;-)) Nåväl, dom blev helt ok ivarje fall.

Tack för kommentarer till mitt förra inlägg... Respiratorn har nu kopplats bort och min bekant har flugit vidare till högre höjder och vakar över sina kära från ett mjukt härligt moln...

(hoppas jag ivarje fall)

Ikväll skall jag in till Staden för att ha lite samkväm med mina föredetta arbetskamrater, vi skall äta Tapas och dricka gott, ååå det skall bli så roligt. Det är skoj att kunna ha lite kontakt kvar, vi har ju arbetat ihop såå länge så, å jag saknar dem så mycket....nu sitter jag å filosoferar ganska mycket för mig själv...inte riktigt samma sak som att ha flera kollegor runtikringsig.

Ha det gott Vänner!!

kram kat

1 kommentar:

Nina sa...

Grattis du vann tävlingen ! Mejla mig din adress så får du din vinst!

hjartans@telia.com

kram/nina