fredag 4 juli 2008



Jag har blivit utmanad!!
Å det är klart att jag antar utmaningen, å lägger ut den här lite innan mina bilder på kapen jag gjort från auktionen.
Jag kopierar reglerna och frågorna från Sarah´s Bildbloggeria
Regler: - Beskriv först reglerna-
Svara på alla frågor!
Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!
Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag

-Rensa skrivbordet på jobbet inför semestern!
-Klippa gräsmattan
-Skjutsa min väninna till Stan
-Hämta min väninna inatt från Stan ! :) (antagligen vääääldigt glad).
-Snygga till min hamock

Vad gjorde du för 10 år sedan?

-Arbetade på Fujifilm Sverige, i Stockholm. Bodde i lägenhet med pojkarna och var olyckligt kääär i flera år...gud så skönt att slippa dom bekymren....:))

Ställen du bott på?

- Jag har bott i samma lilla samhälle nästan jämt, inflyttad från söderförort i början på 70-talet och har flyttat runt lite i samhället, tills jag nu funnit mitt hem i min lilla stuga..

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

-Hmmm..ja vad skulle man göra med så mycket pengar!? Jag skulle sluta arbeta och syssla med något volontär arbete av något slag...men det första vore nog att skaffa en ny bil...tametusan.
Sen skulle jag skänka massa pengar till familjemedlemmar. Skaffa pool, lägenhet i stan...?! Resa förstås...Ja, så skulle nog en del gå till välgörenhet förstås...BRIS...och till någon fond för barn med cancer eller så..svårt att säga...men ja lite av det jag skulle göra.

Personer du vill veta mer om Det finns många jag är nyfiken på!

Jag utmanar:

Interior Storytelling
Timian og Persille
Styling ala Anna
Glitter & Marsipan
Rost & Rosor
Nygammalt

Hoppas alla nu får en skön helg, jag skall se om jag hinner utföra underverk på tomten i helgen..med alla projekt jag har på gång..:)) men nu går jag på semester så vi får se hur flitig jag blir med bloggandet...Å på söndag är det dop för lilla Norapora den gulligaste tjejen i min värld...Ja hoppas ni njuter av sommaren...
Kram vänner!
Kat

6 kommentarer:

Anonym sa...

Your blog is very creative, when people read this it widens our imaginations.

Elisa Day sa...

Hoppas du får en riktigt skön semester vännen! Kram

Katta sa...

Kul att få läsa lite om dej.Jag håller med om att kärleksbekymmer har man haft så det räcker skönt som sagt att slippa de bekymren.Jag har gjort den där utmaningen redan, finns i ett gammalt inlägg jag gjorde den 29 maj om du vill läsa den. Vad roligt att gå på dop, är det den lilla bloggträffsbebisen som ska döpas? Önskar dej en trevlig semester, kram Katta

Glitter och Marsipan sa...

Hallå där.Spännande att läsa,den där utmaningen.Jag gjorde den själv för ett tag sedan.
Vad mysigt med barndop.Har en liten systerdotter som föddes i början på sommaren,som är min lilla bäbisfavvo.
Ha en skön sommar
kram Anette

Grindelunda sa...

Önskar Dig en SKÖN semester!
Kram från Gunilla

Nygammalt sa...

Hej snälla du!
Tack för den fina utmaningen jag fick av dig. Tyvärr ahar jag inte haft tiden till det, hoppas det är ok ändå.

Kram.