tisdag 1 november 2011



Vad skall jag hitta på idag då, igår städades det ...skulle jag kunna fortsätta med för den delen. Men omväxling förnöjer så det blir något annat på min lista.



Har blivit ledig i några dagar då det är höstlov och inte full beläggning. Tänkte jag skulle hinna med så mycket på mina 3 dagars ledighet, men som vanligt så rinner tiden iväg. Tänkte jag skulle






städa



tvätta



putsa fönster



fixa med papper



betala räkningar



och



fika med lite kompisar



som jag inte hunnit träffa på ett tag






..Hur skall man styra ihop allt utan att jag stressar ihjäl mig?! Har problem med min streeeessshantering!! Men det är en annan historia...



För de som har TLC kanalerna kan ju om man vill titta på min mans bröllop imorgon, nej jag skall inte gifta mig har bara en tröttmössa härhemma, men paret som skall gifta sig denna gång gjorde det på c/o Krägga Herrgård och jag kommer väl att skymta där någonstans i serien...hahaha mina 5 minuter bland stjärnorna whatsoever...Men ingen annan ville ställa upp så det är klart att jag gjorde det. Vi ville ju inte tacka nej, när de ville komma till Herrgården, så vad gör man inte...Skruttan min har också varit stjärna...hon har varit på hundkonferens och blivit fotat för c/o Tammsviks hemsida...och det blev sååå fint :-)






Nu skall jag ta tag i allt det där jag skulle göra för idag, så jag kan bocka av lite på min lista!!!






Ciao!!

1 kommentar:

Katta sa...

Hej Kat! Kul att se att du är ute och bloggar igen och kul att du hittat ett roligt jobb i närheten med, blir ju mycket mer spännande att åka bort iblan om man har det i närheten med. Kram Katta