onsdag 2 november 2011





Måste erkänna att jag kanske inte mår så himlans bra...kanske därför jag kände att jag måste få skriva av mig lite grann å få ut lite av det som pyr i min kropp. Ren och skär terapi....Vet inte riktigt hur jag skall leva, jag menar leva.......i nuet!! Håller jag på att gå in i en ålderskris också, pengakris har jag ju redan..vete tusan helt enkelt!! Men det känns som den är på väg att krypa över mig, den där jädrans ålderskrisen....fy för hundan vilket elände!!



Men för att lätta upp det hela lite grann, så går jag in i mitt rum och titta på alla härliga bilder jag satt upp på min vägg...det ger mig sann glädje! Det fattas faktiskt bara riktigt fina bilder på mina söner, det skall jag se till att fixa omedelbums!! Mina två grabbar svartvitt...jo, det blir nog något alldeles extra det för mammas vägg!!






Ciao!!

1 kommentar:

Anci sa...

Det där drabbar nog oss "gamlingar" ibland. Hoppas att du känner dig bättre nu.
Jag tror att jag också ska sätta upp en massa bilder att bli glad av :)

Kram
Anci