tisdag 1 november 2011

bild från basiclabelsweden







Bild från basiclabelsweden




bild från Ylva Skarp





Jag har blivit frälst ...jag tycker det är så himla fint att plocka in naturen i inredningen. Jag skulle kunna fylla mitt hem med dessa snygga prylar. Men då skulle det ju bli rena rama skogsmulle här hemma...Njuter av alla bilder och snygga hem ..kanske en å annan pryl går att göra från naturen. Känner att jag vill skapa, greja å pyssla!

Dessa skyltar från Ylva Skarp såg jag i någon tidning för ett tag sedan...ren kärlek!!

Meeen, då pengapungen är totalt tom så får jag väl be tröttmössan här hemma om lite hjälp att skapa....men en kopia av dessa får jag minsann göra själv...annars har jag lite andra hjälp projekt på gång. Stjärnan gjorde vi förra året, men de sålde jag av bara farten när jag hade loppis härhemma, nu har jag gjort små pinnstjärnor istället men kanske vi gör en repris fast då med lite nött och fint virke som denna!!






Ciao!!








Inga kommentarer: