söndag 27 december 2009

Mitt vardagsrum

Mitt skafferiskåp som sonen gjort åt mig...

Hej alla vänner, Ni som är kvar..:-)) Det blir ju lite rörigt när det skall skrivas på 2 bloggar...så min egen privata blir lite eftersatt emellanåt. Men nu är jag här och skriver ...Hoppas Ni alla haft en riktigt skön julhelg, det har jag...lugn och ro fast tyvärr med lite för mycket godis innanför västen.....måste verkligen ta tag i min träning nu år 2010...så det händer nåt....:-)) Näe, inget nyårslöfte det måste tas hand om bara...faktiskt. Sitter här å huttrar lite grann, även om ljusen är tända och brasan sprakar men det är ju så kallt ute så jag fryser ända in i benmärgen....huahua...kanske för att jag är hungrig å godisskålen står inte långt bort...!!!!!

Igår tog jag med mor & far för en runda bowling som de fick av mig i julklapp, det var en hit..vi hade det jättetrevligt. Å tänka sig prinsen vann!!!! Helt otroligt med tanke på att förra gången vi Centrerabowlade ville han kasta klotet som en .....BOLL.....vet inte vad som hänt...nåväl det var ju roligt för honom. Pappa kom på en hedrande andra plats...resten kan vi låta osagt, men kul var det.

Kan inte låta bli att visa lite bilder från reportaget hemma hos mig som syster gjorde för Afonbladet, för jag blev verkligen nöjd med det. Å jag som nästan aldrig får ut några bilder på bloggen från mitt hem, kanske för att jag tycker jag är en SKIT fotograf helt enkelt. Men Lotta gjorde det ju så bra...:-)) Vill du kika mer så gå in på

www.aftonbladet.se/hemtradgard/article6302306.ab

Nu önskar jag Er alla ett riktigt Gott slut på 2009 och ett härligt händelsefullt 2010!!

Varma kramar från mig...

7 kommentarer:

Elisa Day sa...

Oj oj oj vilket hem du har!! Helt underbart! Kram

Anonym sa...

Halloj! Glad att du blev nöjd!!! :-) i helgens bilaga kom 1!! bild med från nyårsdukningen...suck... nåja..gör bättre jobb med mina egna fotografer! :-)
Nora o jag har ätit chokladbollar idag, hon tyckte nog att dom "haddade" lite...;-)

Katta sa...

Tycker ditt rtepotage var jättebra och du har det ju jättefint men jag har inte sett så mycket av det på bloggen så det känndes helt nytt.Kul att du är nöjd med det var inte jag med mitt så jag skrev och bad dem ta bort mitt från hemsidan vilket de gjorde så nu är jag nöjd med :) Tyvärr hann jag inte med din julmarknad för jag sålde på en annan den helgen och var upptagen av div annatMen planen är att komma ut och hälsa på en vacker dag, är det lätt att hitta från pendeltåget? Bowling är kul, sonen brukar vara på bowlingdisco-kalas och de har så kul. Kram Katta

Lallis - liv och leverne sa...

Detsamma!!
Och vilka vackra bilder:)
KRAM

Grindelunda sa...

Så mysigt Du har det :) Det var så länge sedan jag "hälsade" på din sida.
Ett Gott Nytt År önskar jag Dig!

Mvh Gunilla

Lallis - liv och leverne sa...

Ett Riktigt Gott Nytt ÅR till dig , vännen.
Kram Lallis

me and alice sa...

Tjingeling!
Vill önska dig ett Gott Nytt År!!!
Åh vad fint reportaget var i Aftonbladet!!!!
Hoppas du får ett superduperbra år nästa år också och hoppas att vi kan få möjligheten att träffas!!!
kram Susanne