lördag 2 januari 2010


Jaaa, så var vi då inne i 2010....

Hoppas detta året blir ett riktigt Innehållsrikt år ett bra eller snarare superduperår, jag känner att jag behöver det ända in i själ och hjärta :-)) Tiden har varit ganska tuff och stressande, mer arbetsam än jag trodde faktiskt även om jag visste att det skulle bli tufft....jag är ju försörjaren i denna familj..!!!!!! Sååå I say nomore..Nåväl, skall sätta fart här och åka iväg till mitt lilla café, och hoppas att de snart skall ploga upp isen som lagt sig så fint i vår Mälarvik så att det kommer många välvilliga skridskoåkare för att dricka Varm choklad med Grädde eller till och med med marschmallows...muuuuumsss!!!

Här en liten bild från caféfönstret...Å visst ser det väl härligt ut...?

Ha en riktigt skön lördag alla vänner!!

Kram Kat

3 kommentarer:

Designe sa...

Vilket superfint reportage som gjorts i ditt fina hem! Gillade det jättemycket! Såå fina bilder! Kram :)

Sjabbig men chic sa...

Men Kat! Vilka ljuvliga bilder från ditt hem! Och jag förstår att du har haft det lite tufft. Även om något är roligt så kan man ju behöva få återhämta sig lite ibland. Jag tycker att det är en sån himla bra idé det där med skridskoåkningen.

Kramis Lisa

Elisabeth - anyhow.se sa...

Det ser helt FINAST ut ju!
Hoppas livet kommer le jättemycket mot dig detta året, känns som din tur nu! :)