måndag 10 augusti 2009


Hej alla Glada!!! Här kommer en bild på mig och min kompis!!!!
Antar att de flesta av er satt igång med jobb efter semestrar...Själv kom jag på mig tänkandes att..faktiskt så är jag redan på mitt jobb :-) Har inte riktigt förstått det själv ännu, men jag behöver inte tillbaka till något tråkigt kontor...vilken lycka!!! Däremot har det ju inte blivit någon semester, så i helgen skall jag få det lite ledigt och ta mig en tur med husbilen, skall bli jätteskönt att bara åka iväg :-)) Ja å medan jag jobbar på cafét så har jag fått prinsen till att börja bygga mitt lilla blomsterrum, jag säker inte växthus för det låter så pretantiöst...näe ett litet blomsterrum blir det här hemma å jag är sååååå glad för det.

Igår tänkte jag att jag skulle vara lite duktig och rensa grusgången på ogräs då jag hade en ledig eftermiddag, å envis som jag är slet jag mig fördärvad och sitter idag med en megasuperduper blåsa MITT i min hand.....å fanken vad den stör...så går det när man jobbar på egen hand :-)) fick jag höra...jaja jag har klarat mig själv tidigare så nog skall jag väl göra det nu också va!? Å fint blev det så det så!!

Om ni vill får Ni gärna gå in på min blogg systrarssota...där står lite mer om butiken och cafét och vad som händer där :-)

Näe, nu skall jag hoppa i säng...Ha det gott så hörs vi snart igen Kat

7 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!!! Vet inte om jag hunnit gratta dig till ditt cafe/butik ännu...S T O R T G R A T T I S!!!!!!! ser så fint ut...UNDERBART att du inte behöver gå tillbaka till något tråkigt kontor..är glad för din skull!

Dansen jag nämnde är en slags balett..fridans med korreografi av Isadora Duncan. Båda mina döttrar har dansat till det och det är bara såååå ljuvligt. Ha, ha..har inte ens vågat tänka på hur det kommer se ut men det ska bli väldigt härligt iallafall.

KRAM på dig så länge!

Hanna

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan Kat.
Det ser ju härligt ut där i hammocken.
Såå roligt med din butik.Grattis till den.
Hur kommer jag till den bloggen?Jag är ju nyfiken på hut det ser ut.
kram Anette

kardemumma sa...

Men det var verkligen hundra år sedan jag besökte dig! Butik/café det var inte illa! Ett stort grattis och lycka till!
Kramar C

Katta sa...

Vad mysigt du ser ut att ha det i hammocken med din lilla kompis.Härligt att du har ett jobb nu som känns så bra, ska verkligen försöka åka dit något. Kram Katta

Elisa Day sa...

Vad härligt att känna så att man slipper åka tillbaka till ett tråkigt jobb. Hoppas du får njuta av din mini semester. Kram

Sjabbig men chic sa...

Haha! Du är rolig du, tycker du växthus låter pretantiöst? har faktiskt aldrig funderat på det hör och häpna, men nu ska jag ta mig en rejäl funderare det kanske är som du säger.;)
Ulf ska få bygga ett ekologiskt odlingscenter till mig tror jag. Vad tror du om det? låter det som jag har en skurkäpp uppkörd i du vet vart.;)
Hoppas att den elaka blåsan har försvunnit. Jag fattar inte, som man håller på dag ut och dag in och gnor inne men så råkar jag bara ta i ett trädgårdsredskap och simsalabim så har jag en blåsa. för jäkligt!!

Kram Lisa

Anonym sa...

Hej gums!
Vad söta ni är mina darlings! Ett tag sen men goda stunder består.
Kram fruJ