tisdag 30 juni 2009


Jaa...återigen så har jag inte riktigt hunnit med...:-)) Tiden bara springer iväg för mig...Det har ju redan hunnit vara midsommar och dessutom har jag nu hunnit att avsluta mitt arbete jag är arbetslös!!!!!! Eller inte, därom råder delade meningar...jaja tur att det är vackert väder så man inte deppar ihop totalt.

I söndags var jag ute på sjön med mina kära vänner så jag är nästan i kräftstadiet hahahaha..gud så underbart det var mycket sol & bad både på strand och på svaj från båten helt fantastisk dag.

Igår var jag på möte med ett företag som har gått igenom min affärsplan och jag fick med mycket beröm godkänt, så jag är väldigt glad och hoppas nu förstås att arbetsförmedlingen lämnar mig ett positivt svar. I helgen skall vi ha loppis på tomten till Vita villan hoppas nu att det blir mycket folk som kommer och fyndar. Ha det riktigt skönt i sommarvärmen passa på och njut vänner!!
Kramelikram kat

9 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vilken vacker utsikt! Det lät bökigt det där med ev arbetslös. Och affärsplan? Jag är nog lite senil, borde jag känna igen det här? Det känns nästan som det... Ha ha... Ska fundera vad det kan vara. Kram

Katta sa...

Ja nu är det varmt och soligt. Har sluppit bli så mycket kräfta i år jag smörjer och smörjer och håller mig en del i skuggan. Vad kul att du fick possitiv bedömning på affärsiden.Lycka till med loppisen och må det komma många köpsugna. Kram Katta

Desirée sa...

Ska du starta eget??! Spännande!

kram

Viola sa...

Låter spännande...håller tummarna för dig att allt går i lås nu då..lite mindre hetta idag men fortfarande fint väder denna första dag i juli, kram

Ann-Sofi sa...

vilken mysig bild! tack för besöket :) kul med gårdsloppis det skulle jag oxå behöva ha.

Elisa Day sa...

Jo nu när du skrev det kom jag ihåg det, förlåt jag har så kort minne just nu. Jag hoppas verkligen ditt företag funkar! Nu kommer jag tom ihåg att jag sagt att jag vill besöka den om jag är i närheten. Vi har också en härlig värmebölja nu. Kram

lottens vita och gröna sa...

hallå goa kräfta, tar det lungt med solen ja...är min första vlediga vecka och sååå hoppas jag att detta väder består hela sommaren lång! hur går det du syster söta?
varmkram lotten

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hallojsan.
Hoppas allt går bra med din idé.
Ville bara önska dej en skön sommar,tar ett litet uppehåll nu.
kram Anette

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Morgon!!!

Lycka till med loppisen..så kul med egen ju!!

Ha en jätteskön söndag!
~♥Millemamman-Kramar♥~