torsdag 9 juli 2009


Regn och åter regn.....måste sluta regna snart.

Vill ju ha fint väder när jag öppnar Systrars Söta i nästa vecka!! Det har varit mycket slit sista tiden, men det är det väl värt...känner mig välkommen som egen företagare, det är väl så här det kommer att bli....En igenvuxen tomt och inget fix och don här hemma!!! Känner knappt igen mig i mitt eget hem, men men nån gång skall jag väl ta tillbaka mitt liv härhemma också eller har jag fel?


Hoppas ni alla har det skönt i semestertider, min försvann som sagt i tomma intet. Men jag skall ivarje fall roa mig med att gå på visfestival den 24/7 ute på Krägga Herrgård alltid något. Dit kommer lite svenska artister så jag hoppas det blir trevligt och skoj med ett litet avbrott från arbetet:-))

Näe nu måste jag nog hoppa i säng så jag orkar arbeta vidare imorron...Ha det gott goa vänner!!
Kram kat

10 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Åh,vad det låter spännande! Vilket fint namn! Nu är jag nyfiken på vad det är för butik du öppnar...
Vädergudarna ser säkert till att servera fint väder då....
Ha de gott
Kram

Elisa Day sa...

Vacker stämingsfull bild. Förstår att du har fullt upp! Lycka till med förberedelserna. Hoppas du delar med dig med bilder till oss som inte har möjlighet att besöka ditt företag. Kram

Sjabbig men chic sa...

Äh, jag känner knappt igen mig hemma jag heller. Och då förstår du att jag ska inte öppna något alls och dessutom så har jag semester. Men jag blir bara så otroligt less på vädret!

Kram Lisa

färg o form sa...

Tjohej!! När man jobbar med det man brinner för orkan man hur mycket som helst......ditt hem står kvar, och du mår bra.
Kram Hannah

Evelinas hus sa...

Vad kul och spännande det låter. Då öppnar ni imorgon gissar jag. Då får det bli en utflykt för oss på semestern tror jag bestämt.

Stort lycka till med öppnandet!
Kram Caroline

Jenny Oak Fae sa...

Tack snälla för din kommentar!

Vad roligt med butiken, och vilket bra namn på den dessutom..!

Ha en fin vecka!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Elisabeth, anyhow.se sa...

Snart så - det måste vara så i vilket fall! Men blir det alltså inte ens ett litet uns semester?... Stackare!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så kul så..massor att fixa med nu då!! Drömmer om egen liten butik jag med...nån da..vem vet!!!

Tack för hälsning!!!

Kramisar Millan ♥

Elisabeth - anyhow.se sa...

Va kul & spännande det låter - Lycka Till!!!... :)

Anonym sa...

情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫