lördag 12 februari 2011


Jag som började blogga så bra igen....så typiskt att jag föll tillbaka igen. Men jag skyller på att jag börjat ett nytt jobb och Ni vet ju hur trött man blir av alla intryck...Jag har varit Död på kvällarna. Är inte van att åka kommunalt, och som det är nu vintertid så är det maaaaassssa förseningar och jag har inte varit hemma förrän 20.00 på kvällarna.....DET är verkligen avigsidan med att jobba i Stan...men sen finns det ju så många andra positiva sidor också.. Idag blir det slappardag, skall försöka ta mig en promenad i solen...men sen, slapp å slö..

Jag hade precis köpt mig ett träningskort innan jag började jobba....hmmm....det känns inte som jag behöver det just nu faktiskt....Jag springer så otroligt hela dagarna så jag kommer säkert gå ned 10 kg.....inom kort...om jag fortsätter i denna takten.


Njut av Dagen alla Vänner, Det skall jag Göra min första riktigt lediga helg på lääänge!!!


Kram Kat

Inga kommentarer: