måndag 28 februari 2011


Jag är friiiiiiii!!! Gud så skönt kan jag lova....Nu undrar ni vadå? Jo, jag har bestämt att ej vara kvar på arbetet jag fick...Det var inte jag, jag menar inte att det bara var så att jag tyckte det var tråkigt...näe, under dessa veckor har jag mått Skit och känt mig kränkt och tappat min självkänsla näe fy fanken det var jag INTE värd. Nu ser jag framåt och hoppas jag kan få lite timjobb både här och där sen skall jag slå ihop mig med min syster...japp så får det bli :-) det känns såååå skönt att äntligen komma till ett beslut efter mycken vånda som jag lovar jag haft!!
Syster som arbetat med styling i flera år tar med mig på tåget och vi kommer att köra vidare med styling, homestyling, dekor....å lite till i vår portfölj! Det kommer bli toppen :-)


Idag har vi fått vårt första uppdrag kan man säga, vi skall inreda 1 växthus samt 1 uterum hos vår lokala bygghandlare för allmän beskådan det känns såååå kul! Sen planerar vi för mässan Rum & Trädgård i nästa vecka som vi skall vara med på. Det är en del att pyssla med innan som ni säkert vet men ett ROLIGT arbete....
Kom och besök oss på Rum&Trädgård i Kista...där finns vi med en monter SYSTRARS SÖTA full med härliga ting...

Tänk så fort allt kan vända när man kommer till ett beslut....Nu hoppas jag verkligen spiralen vänder...UPPPÅÅÅTTT!!
Ha det bäst!!
Kraaaam Kat

2 kommentarer:

Katta sa...

Grattis till friheten! Man ska göra det som känns rätt. Kul med era uppdrag. Vad roligt att ni ska vara på mässan, jag har ju vunnit biljett så jag dyker upp någon av dagarna :) Kram Katta

Päivi Fagerström, Hem & Trevligt sa...

Halloj! Tråkigt med jobbet du fick, det är viktigt att trivas med det man gör...och du har ju tagit ett nytt beslut och det tror jag kommer att passa dig bra. Lycka till!
Kram
Päivi