måndag 31 mars 2008



Den där Shoppingdagen i lördags tog musten ur mig...så pass att jag legat i soffan hela dagen idag!!!

Jag var lite trött igår och mådde inte på topp, en värkande kropp och huvudvärk som INTE vill släppa och det har hållt i sig idag med så det blev till att stanna hemma. Så jag har legat i soffan å frusit med en kopp te..MEN MEN när jag var ute med Skruttan en sväng på tomten, så värmde SOLEN så skönt så snart så har vi värmen här..Äntligen!! Då kan jag se över mitt lilla kryddland som jag nu har inne på min köksbänk så skoj det ska bli att få flytta ut dem rosmarinen, lavendeln och basilikan så fyller vi på med lite citronmeliss, och mynta. Jag skall säkert ha lite till men det är på tankestadiet änsålänge. Nu skall jag lägga mig ner en stund igen och tänka på saken.

Ha en god kväll//katarina

3 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Det ser härligt ut på din köksbänk.
Jag älskar lavendel, rosmarin, basilika och citronmeliss är inte så dumt det i heller. Det dröjer inte så länge nu till vi kan njuta av våra trädgårdar.
Fin utsikt från köksfönstret har du också.
Krya på dig
kram Lily

Elaine sa...

Har gett dig en award för din fina blogg!
Ha det så bra!
Klem!

dolamorola sa...

ja så deilig det skal bli med sol og varme! gleder meg til sommeren!:)

får håpe du blir frisk!
god bedring!