måndag 28 maj 2007


Så var det måndag igen, helgen är efterlängtad men den går så fort förbi. Nu börjar tiden för skolavslutningar och studenten. Så denna vecka är det den första studentfesten i antågande. Här hemma har inte hänt så mycket, men inom kort skall jag få en ny garderob i mitt sovrum..jag längtar. Har haft en provisorisk garderob som en vän till mig gjort bara för att jag skulle ha en garderob...det var det första jag sa till min pappa när han hjälpte mig med bygget och vi planerade rummens utformning...jag skall INTE ha några tråkiga garderober och han tyckte förstås jag var knäpp, vilket jag nu i efterhand kan hålla med om för faktiskt har jag redan införskaffat 2 st till grabbarna och deras rum..sååå..ja, snart kommer min också en dubbeldörrad vitmålad förstås. Såhär eländig ser min garderob ut nu, jag lägger förstås in en bild på hur fiiint det kommer att vara i mitt sovrum sedan.

Inga kommentarer: