lördag 26 maj 2007

Mitt fynd


Mitt loppis fynd idag var denna vackra flicka och henne fick jag för endast 10 kronor, det tyckte jag var ett jättebra pris för hon var ju så söt...


Annars blev det inte så mycket sålt, jag fick bära hem det mesta av mina saker och sen fick jag nästan solsting på köpet. Det har varit en underbar dag med soligt väder och lite fläktande vind så inte märkte jag att jag lyckades bränna min stackars kropp, så jag vet inte riktigt hur det blir med sömnen idag....det blir totalinsmorning innan sänggåendet..med hopp om en god sömn.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej! Roligt att du börjat blogga! Själv har jag knappt tid för min blogg... Kanske får en nystart snart. Kram, Anna

Kathys Home sa...

Jaa, nu när jag äntligen förstått vad syster yster pysslat med framför datorn vill jag ju inte vara sämre än att haka på...Kram Kat.